אא

חורף חם: אייר ברלין מגדילה את טיסותיה לרוסיה

חברת התעופה הגרמנית תגדיל את מכסת פעילותה לרוסיה בחודשים הקרובים לסך של 63 טיסות שבועיות , החברה: "רוסיה מהווה עבורנו שוק אסטרטגי מרכזי"

| |

חורף חם באייר ברלין.

חברת התעופה הגרמנית הודיעה היום (שלישי) על הרחבת טיסותיה בחודשי החורף הקרובים בקו ברלין - סנט פטרסבורג. בנוסף נמסר בהודעה כי החברה תגדיל בטיסה אחת נוספת את התוואי הפופולארי שלה למוסקבה לסך כולל של 14 טיסות שבועיות.

"רוסיה מהווה שוק אסטרטגי מרכזי עבור אייר ברלין", התייחס השבוע המנהל המסחרי הראשי בחברה, פול גרגרוביץ' להחלטה על הרחבת התדירות אל היעד.

 "באמצעות החדרת שירות מורחב זה אנו מגיבים לביקוש הטיסות לרוסיה וממנה וממשיכים לחזק את מעמדנו. כעת אנו מסוגלים להציע לאורחי הטיסות שלנו שירות עקבי לאורך כל ימות השנה תוך סיפוק קשרים מצוינים דרך ברלין. אייר ברלין גאה להפוך לחברת התעופה המפעילה את מספר הטיסות הגדול בין ברלין לסנט פטרסבורג".

כידוע, החברה הגרמנית מפעילה באמצעות הקו המדובר גם טיסות המשך ליעדים נוספים, כמו דרום אירופה או ארה"ב. גולת הכותרת של החברה טמונה בנוסף בהפעלת לא פחות מ-63 טיסות שבועיות אל שלושת הערים הגדולות ברחבי רוסיה - מוסקבה, סנט פטרסבורג וקלינינגרד. בנוסף יכולים לקוחות החברה להמשיך ולהתנייד בין 13 ערים נוספות ברוסיה במסגרת ההסכם עם קבוצת Codeshare Airberlin.

קבוצת אייר ברלין הינה חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה (אחרי לופטהנאזה, הטיסה כ-33 מיליון בני אדם במהלך 2012) המפעילה טיסות ל-150 יעדים ב-40 מדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: