אא

גידול משמעותי בתנועת הנוסעים בתעופה הבינלאומית בחודש יוני

טוני טיילור ,מנכ"ל יאט"א :"יוני היה חודש חיובי בתנועת הנוסעים. היציבות המסתמנת בגוש האירו תרמה לכך, והתפוסה הממוצעת 81.7% מעידה על יעילות חברות התעופה והביקוש ההולך וגובר לנסיעות"

| |

יאטא פרסמה את נתוני הנוסעים בחודש יוני, המצביעים על גידול בביקוש של 4.8% בששת החודשים הראשונים של 2013 בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2012. כמו כן גדלה הקיבולת ב- 5.6% בחודש יוני לעומת השנה הקודמת, ואילו התפוסה הממוצעת עמדה על 81.7%.

 בעוד מגמת הצמיחה החזקה, שבאה לידי ביטוי בכל האזורים, יש לציין במיוחד כי חברות התעופה באזור אסיה-פסיפיק היו אחראיות למחצית מהעלייה. גם חברות התעופה האירופיות דיווחו על חודש שני ברציפות של צמיחה מרשימה של 4.8% בתנועת הנוסעים, מגמה המשקפת יציאה מן המיתון בגוש האירו. השווקים 'המתעוררים' רשמו את העליות הגדולות במיוחד: אפריקה (10.8%) והמזרח התיכון (11.0%).

"יוני היה חודש חיובי בתנועת הנוסעים. היציבות המסתמנת בגוש האירו תרמה לכך, והתפוסה הממוצעת 81.7% מעידה על יעילות חברות התעופה והביקוש ההולך וגובר לנסיעות, אבל יש גם מגמות נגדיות ואפילו שינוי קטן במחצית השנייה של השנה עלול לשנות את התחזית האופטימית באופן משמעותי", אומר טוני טיילר, מנכ"ל יאטא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: