אא

לונדון לא מחכה להם: עיכוב של 10 שעות בטיסת בריטיש איירווייס מת"א

טיסת חברת בריטיש איירווייס, שהייתה אמור להמריא אמש (ד') ב-19:00 בערב ללונדון, נדחתה ב-10 שעות. החברה בתגובה: "איחור בהגעת הטיסה מאנגליה הוביל לעיכוב המצטבר". וגם, שחקן רוגבי התחרה בריצה מול מטוס החברה

| |

טיסת BA166 של חברת התעופה "בריטיש אירווייס" מתל אביב ללונדון התעכבה אמש (רביעי) בנתב"ג למשך כ-10 שעות.

הטיסה הייתה אמורה להמריא בשעה 19:00 בערב, אך בעקבות איחור בהגעת המטוס ארצה מלונדון, נאלץ המטוס להישאר שעות ארוכות בישראל, זאת בעקבות איסור נחיתת מטוסים בשטח שדה התעופה הית'רו שבלונדון בשעות הלילה המאוחרות.

חברת התעופה עדכנה כי דאגה לסדר ל-131 נוסעי הטיסה פתרונות חלופיים, ביניהם עלייה על טיסה מקבילה של חברת אל-על, חזרה הביתה מרצון ברכב פרטי או במונית על חשבון החברה. בנוסף, הנוסעים הנותרים הועברו על פי הודעת דוברות החברה להמשך הלילה לבית מלון.

מחברת "בריטיש אירווייס" נמסר בתגובה: "בשל עיכובים בשדה הית'רו יצאה אתמול (31.7) טיסת הבוקר של בריטיש אירווייס (167BA) מלונדון לתל-אביב באיחור. איחור זה הוביל לעיכוב מצטבר שבגינו נדחתה טיסת הלילה בשל תקנות התעופה של שדה התעופה הית'רו המונעות נחיתת מטוסים לאחר השעה 23:00. שביעות רצון הלקוח היא ערך עליון עבור בריטיש איירווייס והחברה דאגה לרווחתם של כל הנוסעים".

בריטיש מציגה: אדם נגד מטוס

עוד קודם לכן השבוע אירגנה החברה תחרות יוצאת דופן, במסגרתה נשלח שחקן הרוגבי הדרום אפריקאי, בריאן הבאנה להתחרות בריצת 100 מטרים מול לא אחר מאשר מטוסה החדש של החברה מסוג איירבוס A-380. 

הבאנה הידוע כמי שמוכן לקחת סיכונים לעיתים תכופות (התחרה ב-2007 מול צ'יטה ששעטה אחריו) פגש הפעם חיה מסוג שונה לגמרי. לשם השוואה משקלו של הבאנה הינו 95 קילוגרמים לעומת 366 אלף של המטוס, כאשר גם הבדלי הגובה עצומים (1.80 מטר להבאנה לעומת 24 מטר למטוס).

רוצים לדעת איך זה נגמר? צפו בסרטון הבא. לא לבעלי לב חלש (!)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: