אא

קלייר טאבאקיאן, מנהלת אייר פראנס/KLM ישראל: "שוק התעופה הישראלי מלא פוטנציאל"

מנהלת החברה בישראל התפנתה לראיון גלוי עבור "פספורטניוז". "התאהבתי במדינה שלכם. החזון שלנו מתבסס על חיזוק עמדתנו בישראל". בספטמבר הקרוב: השקת קו טיסה נוסף של החברה למארסיי

|| ||

בעיצומה של עונת נסיעות הקיץ וטרום החגים, ממשיכה להתבסס "אייר פראנס/KLM" כאחת מחברות התעופה מובילות מבין אלו הפועלות בנתב"ג. על מנת לתהות על קנקנה של החברה הצרפתית/הולנדית, פגשנו השבוע את קלייר טאבאקיאן, מנהלת החברה בישראל שהתפנתה לראיון רווי אופטימיות עבור "פספורטניוז".

 טאבאקיאן (38) סוגרת בקרוב שנה בתפקידה בארץ הקודש ונשמעת כמי שמאושרת עד הגג. "התאהבתי במדינה שלכם", היא מודה בפתח דבריה השבוע בגילוי לב. "לפני שהגעתי לישראל הבנתי שיש הבדל עצום בין מה שמראים בטלוויזיה למציאות. בעיקר הוקסמתי מהמגוון התרבותי לצד האקלים הישראלי. הרי בתוך שעתיים שלוש של נסיעה ניתן להגיע מאזורים ירוקים ועד לחולות ומדבר צחיח. זה בהחלט לא דבר של מה בכך בעיניי".

את מתקרבת לשנה בתפקיד. איך מסכמת אותו עד כה?

"לשמחתי אייר פראנס-KLM  ממשיכה להוות חברה משמעותית בשוק הישראלי. נכון להיום אנו מפעילים 3 טיסות יומיות לפאריס (21 בכל שבוע), 3-4 טיסות לניס ו-3 נוספות למארסיי שמציבות אותנו כאחת מן החברות הפעילות ביותר בנתב"ג. בנוסף אנו מפעילים טיסה יומית גם לאמסטרדם

לטעמי נתח שוק הלקוחות בו אנו מטפלים הינו משמעותי בעיקר לאור העובדה שמדובר למעשה בשתי חברות חזקות לשעבר שהתאחדו".

עד כמה רפורמת השמיים הפתוחים תשפיע עליכם?

"בניגוד לכל מה שאני שומעת סביבי, עבור אייר פראנס-KLM מדובר בצעד חשוב וכזה שיגביר את התחרותיות בענף התעופה. עצם העובדה שהלקוחות ייהנו ממחירים זולים יותר ומאפשרויות בחירה מגוונות בין מגוון חברות, עשויה רק לסייע לחברה שלנו ולהוביל אותה לשגשוג. מעבר לכך, אנו מספקים ללקוחות שירות ברמה ומוצר ברמה גבוהה מאוד תוך המשך פיתוח ללא הפסקה של מוצרים עתידיים, כך שאין לנו שום בעיה להיפתח לאתגרים חדשים".

כיצד ייראה שוק התעופה הישראלי בעתיד?

"אנחנו מאוד מאמינים בפוטנציאל השיווקי של הענף בישראל. וההוכחה לכך מתבטאת בעצם העובדה שהוספנו טיסות בחודשים האחרונים לפאריס וניס, ובספטמבר הקרוב נוסיף גם טיסה למארסיי. האמן לי, לא היינו עושים זאת אילולא האמנו בדרישות השוק הישראלי ובפוטנציאל הטמון בה. חזון החברה מתבסס על חיזוק עמדתנו בישראל ובעיקר באמצעות מתן שירות איכותי לנוסע, הקפדה על שינויים בהתאם לדרישת השוק, הוספת יעדי טיסה נוספים ושיפור תמידי של מוצרינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: