אא

תל אביב שודרגה

הסתיים פרויקט שדרוג מטוס הג'מבו הראשון מבין ארבעה, מטוס "תל אביב – יפו" של חברת אל על. השדרוג כלל את החלפת מושבי מחלקות היוקרה למושבי מיטה מתקדמים המטוס המשודרג יצא הלילה לטיסת הבכורה LY001 לניו יורק.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על ציין כי: "אל על ממשיכה בתנופת ההתחדשות והשדרוג של צי המטוסים לנוחיותם והנאתם של הנוסעים. בנוסף להצטיידות בשני מטוסי ה-777 החדשים ושדרוג צי ה-777  והג'מבו, אנו ממשיכים לקלוט גם את חמשת מטוסי ה-737 החדשים המשדרגים את חווית הנוסע גם ביעדים קצרי הטווח.


כל אלה, יחד עם שדרוג הכיסאות של כלל המחלקות במטוסי אל על, שדרוג מערכות הבידור, התוכן, המזון ועוד – מעניקים לנוסעי אל על חוויית טיסה חדשה". מנכ"ל אל על טוען כי: "הציבור בישראל מעדיף לטוס אל על. בראש ובראשונה בגלל תחושת החום והביתיות, תחושת הביטחון והידיעה שאל על תמיד תהיה לצידו.


אנו עושים הכול על מנת שבנוסף לכל אלה הציבור גם ייהנה מהמוצר הטוב ביותר, במחירים ההוגנים ביותר. כך נשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת לטיסות אל ישראל וממנה. "המטוס ששודרג הוא המטוס שאל על רכשה מחברת סינגפור איירליינס.


במסגרת השדרוג, יוחלפו כל המושבים במחלקות היוקרה: מחלקה ראשונה, ומחלקת עסקים. במחלקת התיירים יוחלפו כיסויי המושבים בכיסויים בעיצוב חדשני, מערכת הבידור הוחלפה למערכת דיגיטלית, משוכללת לשיפור חווית הבידור בטיסה. בנוסף, הותקנו שקעים למחשב נייד במחלקת התיירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: