אא

ברביעי: הפגנת ענק של עובדי ארקיע כנגד סגירת שדה דב

עובדי החברה מתכננים לקיים את ההפגנה במקביל לטקס חגיגי שיתקיים בשדה במעמד שרי התחבורה, האוצר והשיכון. הדרישה: השבתת טיסות החברה. גם עובדי שדה התעופה בהרצליה יצטרפו להפגנה. קריאה להצטרפות להתאגדות נעשתה גם בקרב עובדי ישראייר

| |

בדרך למאבק. עובדי חברת ארקיע מתכננים לקיים ביום רביעי הקרוב הפגנת ענק כנגד סגירתו של שדה דב.

העובדים מוחים על הליך סגירת שדה דב, כאשר באותו יום אמור להתקיים בשדה דב טקס חגיגי מיוחד לציון סגירת השדה ובניית מגדלי דירות במקומו (כמה אירוני).

אל ההפגנה אשר תחל בשעה 10:00 בבוקר ואמורה להימשך לאורך שלוש שעות עד 13:00 בצהריים, עתידים להצטרף גם עובדי שדה התעופה בהרצליה שגם כן אמור להיסגר בעתיד. בנוסף נעשתה פנייה היום (ראשון) מצד עובדי החברה במטרה ולהיפגש עם הנהלת החברה.

על פי ההערכות יבקשו העובדים מההנהלה להשבית אל כל הטיסות המתוכננות ביום רביעי. העובדים המנצלים גם הם את הימים האחרונים של הקיץ לצורך מיתוג עצמי קוראים גם לעובדי חברת ישראייר המשתמשת בשירותי השדה. אין ספק 

כידוע, פינויו של השדה אמור להתבצע ב-2018, נתון אשר גרם לעובדי ארקיע להביע השתוממות ובניסיון להבין מדוע זמן רב כל כך קודם לביצוע התוכנית, שרי הממשלה ממהרים לגזור סרטים.

בין השמות הבכירים שאמורים ליטול חלק בטקס הינם ח"כ יאיר לפיד (שר האוצר), ח"כ ישראל כץ (שר התחבורה), ח"כ אורי אריאל (שר הבינוי והשיכון).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: