אא

"אני מאמין שהעובדים ישכילו להבין שזאת הדרך הנכונה"

איזי בורוביץ מבעלי חברת אל על מאמין כי בסופו של דבר עובדי החברה יחתמו על הסכם עבודה חדש מה שיסלול את כניסתו של ישי דוידי לבעלות על החברה , "להערכתי זאת אחת ההזדמנויות האחרונות"

| |

חברת אל על צפויה לפרסם ביום חמישי השבוע את המאזן שלה לרבעון השני של השנה, שיהיה מאד מסקרן , מנגד בחברה נמצאים במרוץ נגד הזמן כדי לנסות להגיע להבנות עם עובדי החברה על ההסכם הקיבוצי כדי לאפשר לישי דוידי וקרן פימי להיכנס בבעלות על החברה.

מי שהתייחס לעניין הוא איזי בורוביץ אחד מבעלי החברה שבתשובה לשאלה האם וועד העובדים של אל על חייב לחתום על ההסכם עם ההנהלה, הוא משיב כי:" לא יודע מה חייב, על מנת שאל על תוכל להתמודד עם הנעשה כיום בעולם ועם השינויים המהותיים שתעשיית התעופה עוברת בשנים האחרונות צריכה לעבור שינוי. כולם באל על ממועצת המנהלים והעובדים צריכים להבין שצריך לעשות את השינויים האלה, אין דרך אחרת. אם אל על לא תתאים את עצמה לשוק המשתנה היא תתקיים, אבל לא תגדל".

אם ישי דוידי לא ייכנס בסוף התהליך אל על תהיה בבעיה?

"בעיה זה כאשר חברה נעלמת, אל על לא תיעלם אבל תמשיך להיות כמו שהיא. בעולם התעופה הגלובלי אתה לא יכול להתחרות ולגדול. כדי להתמודד עם התחרות והשינויים העולמיים כולם ביחד צרכים להירתם פה ולתת כתף כולל העובדים. אני מאמין שהעובדים ישכילו להבין שזה הדרך הנכונה ולהערכתי אולי אחת ההזדמנויות האחרונות בשבילם לקחת את החברה ולזנק שוב קדימה לאיפה שהייתה בעבר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: