אא

שקדי: "מצפה עובדי אל על לגלות אחריות ולגבש הסכם עבודה באופן מיידי"

כך עפ"י מנכ"ל אל על. עלייה של כ-23% במכירות הכרטיסים באמצעות האינטרנט

| |

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, שולח היום (חמישי) מסר חד משמעי לעובדי החברה, לגבי כניסת קרן פימי לחברה.

לאל על נותרו שבועיים בלבד כדי להגיע להסכם עם העובדים על פי היעש שקרן פימי נתנה לחברה. שקדי אומר כי: "אני מקווה כי אנשי החברה מודעים לחשיבות הנושא. אני מצפה מנציגות עובדי אל על לגלות אחריות ולפעול באופן מיידי על מנת לגבש הסכם עבודה חדש אשר, בין השאר, יאפשר את כניסתה של קרן פימי להשקעה באל על, את צמיחתה של החברה ואת ההתמודדות עם שמיים פתוחים והתחרות גברת".

על הגידול במכירה הישירה אומר מנכ"ל אל על: "במסגרת מאמצינו להתייעלות ולביסוס מנועי צמיחה נוספים, נרשמה עלייה של כ-23% במכירות הכרטיסים באמצעות האינטרנט".

על התייעלות החברה אומר שקדי כי: "החברה עוסקת ברציפות בהתאמת הפעילות לסביבה העסקית והמשיכה בצעדי ההתייעלות. ברבעון השני של שנת 2013 הגדילה החברה את היצע המושבים ב-7% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, תוך שמירה על רמת הוצאות דומה ומצבת כוח אדם קטנה יותר. ייעול התפעול של מטוסי החברה הביא לשיעור תפוסה של כ-82.4%. החברה מציגה רווח ותזרים חיובי, תוך המשך ביצוע של תכנית ההשקעות, לרבות תשלומים על קניית מטוסים חדשים מדגם 737-900 כחלק מעסקה לרכישת 6 מטוסים הכוללת גם אופציה ל-2 נוספים".

מבחינת תכניות העתיד אומר שקדי כי: "כמענה למגמות בשווקים העולמיים ובענף התעופה הבינלאומי (לרבות מדיניות השמיים הפתוחים), החברה מגבשת תחילת פעילות במתכונת SHORT HAUL על ידי 5 מטוסים מדגם 737-800 ביעדים אשר ייקבעו ויפורסמו על ידי הנהלת החברה, וזאת כדי לפעול במתכונת זו לא יאוחר מלו"ז עונת הקיץ לשנת 2014".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: