אא

בדרך להחלטה? נקבע תאריך לדיון עתיד המיזוג בין אמריקן איירליינס ויו-אס אירוויס

בית המשפט הסכים להקדים את ההחלטה בדבר מיזוג שתי החברות ל-25 לנובמבר. מנכ"לי אמריקן איירלינס ויו.אס איירוויס מיהרו בתגובה לשחרר הצהרה משותפת. "מחובתנו לפעול למען התחרות הרצויה בשוק התעופה האמריקני"

| |

בדרך להסכם היסטורי? על פי החלטת שופט בית המשפט המחוזי בארה"ב, קולין קוטאר קותלי, נקבע כי עד ל-25 לנובמבר ייקבע האם הליך האיחוד בין שתי חברות התעופה האמריקניות, אמריקן איירליינס ויו.אס אירוויס יקרום עור וגידים, זאת בניגוד לבקשת הממשלה האמריקנית לדחות את ההחלטה בנושא עד לחודש מארס 2014. 

כזכור, לפני כשבועיים הגיש משרד המשפטים האמריקני תביעה לבית המשפט במסגרתו טען לשורה של השלכות שליליות כתוצאה מהאיחוד, לרבות הפרת חוקי ההגבלים העסקיים, העלאת תעריפי הטיסות ומניעת תחרות בשוק התעופה האווירית.

מאידך, הבהירו גורמים באמריקן איירליינס ויו.אס איירוויס כי הדרך היחידה מבחינתן להתחרות ביונייטד איירליינס ודלתא תתאפשר אך ורק בעזרת ההחלטה על איחוד ביניהן.

על כל פנים, מיהרו אמש מנכ"לי אמריקן איירליינס, טום הורטון ויו.אס איירוויס, דאג פארקר לשחרר הודעה בה נכתב. "אנחנו שבעי רצון מהחלטת בית המשפט להציב לוח זמנים שיאפשר לנו לפתור את יתר הסוגיות שנותרו פתוחות ולדון בהן במסגרת זמן סבירה".

עוד הוסיפו השניים כי "בהתחשב ביתרונות המשמעותיים שהמיזוג יספק לצרכנים, לעובדים ולבעלי עניין אחרים. חובתנו ברורה ואנו בטוחים כי הקמתה של חברת התעופה החדשה תספק את התחרות הכה נחוצה בשוק התעופה האמריקני".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: