אא

עקב המצב הבטחוני: ביטולים ושינויים בטיסות החברות הזרות לביירות

על רקע הדיווחים על מתקפה אמריקנית מתקרבת, אייר פראנס וסייפרוס איירוויז כבר הודיעו על שינויים בשעות הטיסה לשד"ת בבירת לבנון. בבריטיש איירווייס מכחישים הדיווחים על השעיית הטיסות למדינה

|| ||

רוחות מלחמה - גרסת התעופה. על רקע צחצוח החרבות לקראת מתקפה אמריקנית עתידית בסוריה, נדמה כי גם ענף התעופה העולמי לא נותר אדיש למתרחש.

מקורות אירופאיים מדווחים השבוע על מספר ביטולים ושינויים עליהם הכריזו חברות תעופה שונות בפרהסיה ומאחורי קלעים באשר להפעלת טיסות אל ומנמל התעופה המקומי על שם ראפיק חארירי בביירות, בירת לבנון.

גורמים יודעי דבר בנמל התעופה הלבנוני מדווחים כי חברת התעופה הקפריסאית "סייפרוס איירווייס" (Cyprus Airways) החליטה על ביטול טיסתה למדינה בימי רביעי עד להודעה חדשה לצד שינוי מועד טיסת הלילה אליה (במקום נחיתה בלבנון ב-21:00 בערב והמראה ב-07:00 בבוקר ביום שלמחרת תתבצע הנחיתה ב-06:00 בבוקר והמראה ב-07:00 בבוקר ללא עצירה לילית).

בהמשך לכך, הודיעה גם אייר פראנס (Air France) על שינויים באחת משתי טיסותיה היומיות בקו פאריס - ביירות. "אייר פראנס משנה את לוח זמני הטיסות אל ביירות וממנה בעקבות ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון", נמסר בהודעה רשמית מטעם החברה.

מאידך, בחברת התעופה "בריטיש איירווייס" (British Airways) מכחישים לפי שעה כי החליטו להשעות את הטיסות לנמל התעופה הלבנוני. בראיון לסוכנות הידיעות הבריטית ה-"דיילי סטאר" נמסר. "כי לא חלו שינויים בהפעלת הקווים למדינה".

במקביל מדווחים מקורות אירופאיים נוספים השבוע במקביל כי שלוש החברות כבר החליטו על השעיית טיסות הלילה שלהן לביירות לפרק זמן של חודשיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: