אא

אל על נערכת: תטיס מאות אלפי ישראלים בחגים

החברה הוסיפה 65 טיסות ו-25 אלף מושבים על מנת להתמודד עם עומס ההזמנות לתקופת חגי תשרי. סך הכול צפויים לטוס כ-240 אלף ישראלים עם אל על החודש. היעדים הפופולאריים גם השנה: ניו-יורק, לוס אנג'לס, לונדון, פריז ורומא

| |

ערב ראש השנה כבר עומד בפתח ועימו גם המולת הישראלים המתכוננים לבלות את החג בתפוצות.

על מנת להתמודד אל מול התכונה הרבה, נערכים בחברת אל-על לתגבר משמעותית את צי הטיסות בחודש ספטמבר עם לא פחות מ-65 טיסות נוספות ו-25 אלף מושבים למגוון יעדים ביניהם: ניו-יורק, בנגקוק, לונדון, פריז, רומא, מילאנו, אתונה וקייב. 

היעדים הפופולאריים גם השנה הינם יעדי צפון אמריקה, קרי ניו-יורק, לוס אנג'לס וטורונטו, יעדי אירופה כדוגמת לונדון, פריז, רומא, מילאנו, מדריד וברצלונה וכן יעדים במזרח הרחוק בהונג קונג, בייג'ינג' ובנגקוק.

בנוסף צופים בחברה כי בימים הקרובים תצא רכבת אווירית מישראל ועליה למעלה מ-4000 חסידים ומאמינים שיחגגו את ראש השנה באומן שבאוקראינה בחגיגה המסורתית על קברו של הרבי נחמן מברסלב.  הטיסות עצמן ייצאו החל מהיום ועד יום שלישי לקייב, כאשר הטיסות חזרה ארצה יחולו בין ה-8 ל-10 בספטמבר. 

יחד עם זאת, מדווחים באל-על אודות היערכות מיוחדת למתן שירות לנוסעים הצפויים לטוס עם החברה במהלך החודש הכוללים את תגבור מערך שירותי הקרקע בטרמינל 3. סך הכול צפויים להמריא מנתב"ג עם אל-על החודש כ-240 אלף ישראלים בתקופת החגים אל מול 100 אלף אשר במקביל ינחתו בתקופה זו. 

מאל-על והן מרשות שדות התעופה נמסר בנוסף כיי על מנת להימנע מעומסים אפשריים בנמל התעופה בן גוריון במהלך החודש הקרוב, מתבקשים הנוסעים להגיע לשדה לפחות שלוש שעות לפני מועד הטיסה המתוכנן. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: