אא

אלאיטליה בתנופה: כ-160 אלף ישראלים טסו עם החברה במחצית הראשונה של השנה

לרגל ציון שנה בתפקיד מנכ"ל החברה בישראל התפנה השבוע אלדו ד'ליה לראיון בלעדי עבור "פספורטניוז" בו סיפר על חוויותיו מארץ הקודש ("מקום נהדר לעסקים"), על עתיד החברה בישראל ("שואפים להוסיף קווים חדשים מתל-אביב") וגם על המצב הביטחוני ("מרגיש בטוח כאן")

||אלדו ד'אליה ||אלדו ד'אליה

158,198 אלף ישראלים פקדו במחצית הראשונה של 2013 את טיסות אלאיטליה, נתון מרשים ויוצא דופן עבור אחת מחברות התעופה הוותיקות שהצליחה להתבסס לאורך השנים בהצלחה יתרה גם בשוק הישראלי.

בדיוק לשם כך תפסנו השבוע את אלדו ד'ליה, מנכ"ל החברה בישראל אשר חוגג השבוע שנה מאז כניסתו לתפקיד, מאורע אשר הוביל אותו לחלק לא מעט שבחים לשוק התעופה הישראלי. "למדתי הרבה בשנה האחרונה", הוא דואג להבהיר בפתח דבריו השבוע והוסיף. "בכלל, עולם העסקים בישראל מאוד מעניין ומרתק, בדגש על שוק התעופה. זו הסיבה שאלאיטליה רואה ותמשיך לראות גם בעתיד חשיבות אסטרטגית רבה בשוק הישראלי, שמצליח להוכיח חדשות לבקרים כי למרות האוכלוסיה המצומצמת מאוד המתגוררת בו, ניתן להגיע לאחוזי תפוסה גבוהים מאוד בשדה התעופה המקומי ובטיסות למגוון יעדים בעולם".

נכון להיום מפעילה אלאיטליה לא פחות מ-23 טיסות בקו תל-אביב-רומא, אך בהמשך לטון השיחה החיובי עם ד'ליה נדמה כי בעתיד צפויות הפתעות נוספות עבור הנוסעים הישראלים, כאשר הכוונה מבחינתו היא להוספת קווים חדשים ותגבור הקו הקיים. "עצם החתימה על רפורמת השמיים הפתוחים מעבר לעובדה שתגביר את התחרות ותפחית את המחירים לנוסעים, עשויה להוביל אותנו לנסות ולמשוך בדרכים נוספות את הנוסע הישראלי, הבהיר. "זו הזדמנות נהדרת מבחינתנו להמשיך ולהשקיע משאבים בשוק הישראלי שלאורך השנים הוכיח את נאמנותו לאליטליה".

אלדו התייחס בנוסף גם לתופי המלחמה הנשמעים מאזור סוריה ודאג לשחרר הצהרה מרגיעה. "הייתי בישראל גם בתקופת עמוד ענן, זאת הייתה כמובן חוויה מאוד לא נעימה, אבל מצד שני אני מרגיש בטוח מאוד כאן. באיזשהו מקום אני אפילו מרגיש שגריר של ישראל. לא פעם המלצתי על מקומות יפים בישראל לחבריי באיטליה. יש לכם מדינה נפלאה".

רגע לפני שהוא חוזר אל שגרת יומו הלחוצה ביקש ד'ליה לאחל לנוסעי אלאיטליה בישראל וליתר הציבור ברכת שנה טובה לראש השנה המתקרב והצהיר בחיוך. "כשאני חושב ומסכם את השנה שעברה עליי, אני יכול לומר בפה מלא שהמציאות עלתה כל דמיון. גיליתי שוק עסקי מסקרן ומרתק בישראל שכולי תקווה ואמונה כי נמשיך להשקיע בו גם בעתיד. מאחל שנה טובה לכולם ואל תשכחו, טוסו עם אליטליה".

כידוע חברת אלאיטליה הינה חברת התעופה הגדולה והמובילה באיטליה ובעלת צי של כ-140 מטוסים מסוגים שונים (בואינג B-777, איירבוס A-330 ליעדים רחוקים, איירבוס A-319/320/321 ליעדים במרחק בינוני ואמברייר E-175/190 ליעדים במרחקים קצרים) הטסים בין יותר מ-90 יעדים ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: