אא

התעופה הבינלאומית בחודש יולי: נמשך הגידול בביקושים

גידול של 5.1% בביקוש לעומת החודש המקביל אשתקד. הקיבולת גדלה ב-5.5% והתפוסה הסתכמה ב-82.4%. טוני טיילר: "הביקוש לטיסות נוסעים ממשיך להיות חזק. אולם המגמה של שווקים מתפתחים המניעים את הצמיחה כאשר כלכלות מתפתחות נמצאות בסטגנציה יכול להשתנות"

| |

סיכום נתוני התעופה העולמית בחודש יולי, כפי שפורסמו היום (שלישי) ע"י ארגון התעופה העולמית (IATA), מצביעים על המשך התחזקות הביקושים, עם גידול של 5.1% בביקוש לעומת החודש המקביל אשתקד. הקיבולת גדלה ב-5.5% וגרמה לירידת התפוסה ב-0.4% ל-82.4%.

ההכנסות הכלליות של נוסע לקילומטר (RPK) עלו ב-5% לעומת החודש המקביל אשתקד, עליה קטנה מהעליה של 6.1% שנרשמה בחודש יוני, המושפעת בין היתר מתיקון בשל התנאים הכלכליים ששררו בשוק וירידת כמות הטיסות בשל הרמדאן.

"הביקוש לטיסות נוסעים ממשיך להיות חזק. אולם המגמה של שווקים מתפתחים המניעים את הצמיחה כאשר כלכלות מתפתחות נמצאות בסטגנציה יכול להשתנות. אנחנו עדיין מצפים לגידול של 5% השנה. כיצד הגידול הזה יושג, עם זאת, יכולה להיות נקודת מפנה", אמר טוני טיילר, יו"ר ומנכ"ל יאט"א.

"ההתאוששות של גוש היורו מ-18 חודשי מיתון מספקים את הדחיפה הגדולה ביותר של התנועה מעבר לחודשים הקודמים. בניגוד לכך, ההתדרדרות של הכלכלה הסינית משמשת גורם מדכא על התעבורה האווירית, עם חולשה המופיעה בכל השווקים המתעוררים באסיה. מחירי הדלק, פריט עלות עצום עבור חברות התעופה, גורר מעקב אחר מתחים פוליטיים במזרח התיכון. יחד עם השפעת העלות העולמית של זה, ברמה האיזורית ישנו פוטנציאל להתפוררות של אחד משווקי התעופה החזקים ושנמצאים בהתחזקות מתמדת", הוסיף טיילר.

יש לציין כי כל האזורים רשמו עליות בתנועה בחודש זה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: