אא

משגשגות: נתונים מרשימים לחברות הלואו קוסט באירופה

איגוד חברות הלואו קוסט האירופאיות מציג גידול ניכר במספר הנוסעים ובצי המטוסים בשנה האחרונה, אך נאלצת להתמודד עדיין מול האפליה המתקנת לטובת חברות הדגל

| |

האם השנה האחרונה מהווה את תור הזהב של חברות הלואו קוסט באירופה? איגוד חברות הלואו קוסט ביבשת (The European Low Fares Airline Association - ELFAA) מציין זו השנה השמינית ברציפות גידול ניכר במספר הנוסעים הבוחרים בחברות הלואו קוסט על פני חברות תעופה אחרות.

כך עולה על פי הנתונים כי בין יולי 2012 ל-2013 נסק מספר הנוסעים ב-6.7 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמו כן גדל צי מטוסי חברות הלואו קוסט בשנה האחרונה בעשרה אחוזים (!)

"נתונים אלו מראים כי החברות של ELFAA מוסיפות להתפתח ומציעות לצרכנים את מה שהם רוצים, כלומר נסיעה זולה ואמינה", סיפר השבוע ג'ון לנון, המזכיר הכללי של האיגוד.

אולם במקביל הבעיה העיקרית של חברות הלואו קוסט נותרה בכל הקשור להתמודדות הבלתי שוויונית עם חברות הדגל הזוכות לאפליה מתקנת, להעדפות ולהטבות שונות מצד הממשלות.

"מודל העלות הנמוכה הוא מודל צמיחה וראוי שיהיה משוכפל על ידי חברות הדגל המחוייבות לבקש נדבות מהממשלות", המשיך לנון לפרוס את משנתו. "המדיניות של ממשלות מסוימות מענישה חברות תעופה מוצלחות הפועלות ברווח, כמו גם את הצרכנים שנאלצים לשלם מחירי כרטיסים גבוהים יותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: