אא

שוברת שיאים: מיליון וחצי נוסעים יעברו בנתב"ג בחגים

תנועת הנוסעים המוגברת בנתב"ג הקיץ ממשיכה לשבור שיאים וצפוייה לרשום עם תום תקופת חגי תשרי עלייה מרשימה של 10 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החל מנובמבר ייפתח טרמינל 1 גם לטיסות לואו קוסט בינלאומיות. המרחב האווירי ייסגר בערב יום הכיפורים בשעה 13:50

| |

נתב"ג מסרב לעצור. מנתונים שמפרסמת הבוקר (שלישי) רשות שדות התעופה עולה כי לא פחות ממיליון וחצי נוסעים צפויים לחלוף בשדה בסיכום תקופת חגים המהווים עלייה מרשימה של 10 אחוזים לעומת תקופת החגים המקבילה אשתקד.

מתחילת ספטמבר עברו בנתב"ג כ-360,500 נוסעים ב-2425 מטוסים. בנוסף נערכים ברש"ת בימים האחרונים לחזרתם ההמונית של כ-20 אלף חסידי ברסלב מהעיר אומן שבאוקראינה.

מנפלאות השמיים הפתוחים: טרמינל 1 ייפתח גם לטיסות לואו קוסט

במקביל נודע ל-"פספורטניוז" השבוע כי החל מה-1 לנובמבר ייפתח האולם המערבי בטרמינל 1 שבנתב"ג עבור טיסות לואו קוסט בינלאומיות.

"הטיסות יופעלו באופן רציף בהתאם למדיניות השמיים הפתוחים", כך הבהיר מנהל נמל התעופה בן גוריון, שמואל זכאי שהסביר את הצעד בהתבסס על הגידול המתמיד בתנועת הנוסעים ובמספר טיסות הלואו קוסט שיפעלו מישראל.

בנושא אחר. ברשות שדות התעופה הודיעו הבוקר (שלישי) כי המרחב האווירי ייסגר ביום שישי הקרוב, ערב יום הכיפורים בשעה 13:50 בצהריים לאחר כניסתה ארצה של טיסה מלובליאנה והמראה אחרונה לקופנהאגן. במוצאי יום הכיפורים תצא טיסה ראשונה של חברת "רויאל ג'ורדניאן" לעמאן ב-23:30 בלילה לעמאן.

עוד נמסר כי טרמינל הנוסעים ייפתח לאחר צאת החג וכשלוש שעות לפני המראתה של טיסה בינלאומית ראשונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: