אא

אל על משהה את טיסות היום לאילת

בחברה קיבלו את ההחלטה במורת רוח ובתגובה לשינוי נתיב הטיסה לעיר הדרומית ע"י רת"א. אין שינוי לגבי טיסות הלילה. מאל על נמסר בתגובה: "מתנצלים בפני הלקוחות על אי הנוחות. מקווים כי יימצא פתרון במהרה"

| |

בשורה רעה לטסים לאילת. חברת אל על הודיעה היום (שלישי) על השהיית טיסות היום לאילת. הסיבה: חוסר שביעות רצון משינוי נתיב הטיסה והליך הנחיתה וההמראה בשדה שנקבע לאחרונה על ידי רשות התעופה האזרחית (רת"א). טיסות הלילה ימשיכו לפעול כרגיל.

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי התריע בפני גורמים ברשות על דאגה עמוקה מפני השלכות ההנחיות החדשות בהיבט הבטיחות. כמו כן ציינו בחברה כי השקיעו במהלך השבוע האחרון מאמץ משמעותי על מנת לעמוד מקרוב על ההשלכות המבצעיות והבטיחותיות של שינוי מתווה הטיסה שבגינן קיבלו את ההחלטה הדרמטית. 

כזכור, לאחרונה הודיעה רת"א על שינוי דחוף במתווה הטיסה לאילת, אולם גורמים באל על מספרים כי בשל אי קבלת מענה הולם לשאלות גורמי המקצוע מטעמם והיעדר פתרונות מתאימים בדבר הפעלה של המטוסים בסטנדרטים הבטיחותיים.

מאל על נמסר בתגובה כי "לקוחות שטיסותיהם בוטלו יקבלו החזר כספי ויועמדו לרשותם אוטובוסים לצורך העברה מנתב"ג ואילת ללא עלות. אל על מתנצלת בפני לקוחותיה על אי הנוחות ומקווה כי יימצא פתרון במהרה. בנוסף אנו מצפים מרשויות התעופה לטפל בדחיפות בנושא זה על מנת לאפשר הפעלה בטוחה וסדירה של קו הטיסות לאילת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: