אא

אלפי ביטולי טיסות ועיכובים בצרפת

שמיים סגורים: מחאה המונית של ארגוני עובדים במדינה הובילה לירידה של 50 אחוז בתנועת המטוסים ולאלפי ביטולים ועיכובים בטיסות שונות. היום: השביתה עשויה להתרחב למדינות נוספות. לפי שעה אין עיכובים בטיסות מישראל לפאריס

| |

בשורה רעה לנוסעים לצרפת. כבר למעלה מ-24 שעות מתקיימת במדינה שביתה נרחבת על ידי מספר ארגוני עובדים המוחים על פגיעה צפויה בזכאותם לפנסיה ובמחאה משביתים מספר שדות תעופה בפאריס, ריימס, מארסיי, בורדו (פרובאנס) וברסט. המשמעות: אלפי ביטולים ועיכובי טיסות המתרחשים למורת רוחם של הנוסעים המתוסכלים.

על פי נתוני רשויות התעופה בצרפת בוטלו במהלך יום האתמול (שלישי) 1800 טיסות מתוך 7650 שנקבעו ללוח הזמנים, כאשר גם היום צפויים מספרי הביטולים לרשום מספר דומה ולהדיר שינה מעיניהם של הנוסעים למדינה וממנה. 

השביתה שהחלה אתמול (שלישי) על ידי חברים בהסתדרות עובדי התחבורה האירופית במדינה במחאה על רפורמה עתידית בזכאות האזרחים לפנסיה (על פי התכנון מדובר על הארכה של מספר שנים של משך העבודה לשם זכאות לקבלתה) אמורה הייתה להימשך תחילה שלושה ימים (עד לשישי הקרוב), אולם גורמים בצרפת, לרבות פקחי טיסה ובכירים בענף התעופה המקומי סבורים כי היא עלולה להימשך עוד ימים ארוכים.

לפי שעה לא נרשמו עיכובים בטיסות מישראל לפאריס או מארסיי, אולם הנוסעים מתבקשים לגלות עירנות ולהתעדכן בשינויים אפשריים, כאשר ההערכה הקיצונית גורסת כי לכל היותר יירשמו עיכובים קלים.

כעת חוששים בענף התעופה מהתרחבות צפויה של השביתה אף למדינות נוספות כמו בלגיה, הונגריה וסלובקיה, אשר גם בהן מתגוררים חברים בהסתדרות העובדים האירופאית השוקלים את צעדיהם. 

מחברת "אייר-פראנס" נמסר: "השביתה לא משפיעה בשלב זה על טיסות מישראל. הנוסעים יכולים להתכונן בראש שקט לקראת טיסה לצרפת או בחזרה ממנה. עיקר הפגיעה היא בטיסות פנים בצרפת". גם מ-"אל על" נמסר כי "כרגע הכול כשגרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: