אא

"אני רק שאלה": אייר פראנס-KLM משיקה שאלון מיוחד ללקוחותיה

החברה מציעה שאלון משעשע באתרי האינטרנט שלה עבור גולשיה המציע יעדים מועדפים לטיסה בהתאם לאופי הלקוחות

קבוצת אייר פראנס-KLM הכריזה היום (רביעי) על מבצע מיוחד עבור גולשי אתריה תחת הכותרת "אמור לי מי אתה ואומר לך איזה יעד מתאים לך".

במסגרת המבצע גולשים המבקשים לרכוש כרטיס טיסה מתבקשים לענות על שאלון משעשע שבאמצעותו הם מציינים את העדפותיהם בתחומי עניין שונים. כך לדוגמא אחת מן השאלות עוסקת ב-"כיצד היית מעדיף לחכות לחבר - ישוב על כיסא נוח, שרפרף או כורסא? באיזה מהירות אתה מקבל החלטות? כמו חילזון, דג או צ'יטה? 

עם סיום השאלון ולאחר שלב עיבוד הנתונים יופיעו על המסך היעדים המומלצים שעלו בגורל ולצידם הצעת מחיר אטרקטיבית, כך על פי הבטחת החברה. בנוסף יופיע ניתוח אופי משעשע של הנוסע/ת בהתאם לבחירות שעשה ומספר שירותים נוספים כגון השכרת רכב, שירות שינוי טיסה ועוד. תינתן גם אפשרות למשתמשים להזמין את הטיסה המבוקשת ישירות באתר וכך לחסוך כסף וזמן רב. 

יחד עם זאת נמסר בחברה כי נוסעים שיזמינו כרטיסי טיסה ישירות באתרי החברות (אייר פראנס ו-(KLM ויירשמו באותה הזדמנות (ללא עלות) גם למועדון הנוסע המתמיד שלהן יוכלו להגריל  פרס ראשון בשווי 160 אלף מיילים המאפשרים רכישת כרטיס כמעט לכל יעד בעולם ופרס שני בדמות כרטיס טיסה לפנמה במחלקת תיירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: