אא

חורף חם: לוט מוסיפה 2 טיסות שבועיות בקו ת"א - ורשה

פרסום ראשון: חברת התעופה הפולנית מרחיבה את פעילותה בנתב"ג ל-7 טיסות שבועיות החל מחודשי החורף הקרובים. במקביל תופסק פעילותם של 12 קווים בינלאומיים כחלק מתוכנית ההתייעלות כוללת

| |

מפולין באהבה. חברת התעופה הפולנית לוט (Lot) מרחיבה את פעילותה בקו תל אביב - ורשה. גורם בכיר בחברה מסר הבוקר (ראשון) ל-"פספורטניוז" כי כחלק מתוכנית התייעלות כוללת אותה מבצעת החברה בחודשים האחרונים, הוחלט על תגבור קווים "חזקים" כדוגמת תל אביב.

בהמשך לכך, כבר בחודשי החורף הקרובים תעלה מכסת הטיסות בקו האמור לשבע במספר, זאת לעומת חמש המופעלות כיום. נכון לשעה זו, טרם ידועים ימי הפעלת הטיסות הנוספות, אולם על פי אותו גורם הן ימריאו מורשה ארצה בשעות אחר הצהריים ובכך יעניקו אפשרות נוחה כטיסות המשך מארה"ב וקנדה לתל אביב. משך ההמתנה הצפוי להחלפת המטוסים לקונקשיינים: כשעה וחצי.

עוד מסר הגורם: "החברה משנה תדירויות טיסה בתקופה האחרונה במסגרת תוכנית התייעלות נרחבת. אין ספק כי עבור הנוסעים בקו תל אביב-ורשה המוכיח את איכותו השכם וערב מדובר בבשורה משמעותית".

במקביל הודיעה בסוף השבוע החברה על ביטול גורף של לא פחות מ-12 קווים בינלאומיים המוגדרים כ-"לא רווחיים", גם הם כחלק מאותה תוכנית התייעלות שתיכנס לתוקף ב-27 לאוקטובר הקרוב.

בין היעדים המבוטלים: דיסלדורף, פרנקפורט, שטוטגרט, הלסינקי, ניס, רומא, ציריך, קהיר וביירות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: