אא

במהירות הבזק: נחתם הסכם קיבוצי בסוויס

ההסכם נסגר בתוך כשעה וחצי בלבד בסיוע ההסתדרות ויזכה את עובדי הסניף הישראלי של החברה בתוספת שכר של 2 אחוזים בעקבות עליית המדד במשק

| |

הישג לעובדי חברת התעופה השוויצרית סוויס. היום (ראשון) נודע ל-"פספורטניוז" כי בשבוע שעבר נחתם הסכם קיבוצי בין הנהלת החברה למצבת העובדים בתיווך ההסתדרות.

ההסכם עצמו נחתם תוך פרק זמן קצרצר של כשעה וחצי לשביעות רצונם של שני הצדדים. המשמעות: שידרוג והעלאת שכר עובדי החברה ב-2% זאת לאור העלייה במדד המשק וחצייתו את רף ה-4%.

"זהו ציון דרך חשוב בשוק יחסי העבודה במשק", היטיב להתייחס אודי מנור, מנהל מחוז מרכז בהסתדרות, אשר ניהל את המשא ומתן, מיד עם פרסום הבשורה על חתימת ההסכם. "מסתבר שבעזרת הרבה רצון טוב ונכונות מצד כל הגורמים המעורבים ניתן להגיע להסכם שבו הן ההנהלה והן העובדים יוצאים מרוצים".

מנור המשיך לפרוס את משנתו תוך הרעפת שבחים על הנהלת סוויס. "כולי תקווה שחברות וארגונים נוספים במשק ייקחו דוגמא מדרך התנהלות המשא ומתן וההסכם הקיבוצי עליו חתמנו עם הנהלת סוויס כהוכחה לכך שניתן לעשות דברים אחרת".

גם מנכ"ל ההסתדרות, יאיר שלם לא נותר אדיש למאורע והצהיר. "שוק יחסי העבודה בישראל עבר תפנית משמעותית בשנה האחרונה, בין היתר בזכותם של העובדים שהבינו את כוחה של ההתארגנות במקום העבודה ואת המינוף שהיא מאפשרת אל מול ההנהלה או הארגון.

התחזקות מגמה זו בשנה האחרונה מתבטאת גם בחתימה על הסכמי שכר והסכמים קיבוציים ונכונות חיובית יותר מצד ההנהלות שלא להערים קשיים בדרך להסכמים משודרגים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: