אא

גלגל הצלה לאליטליה? אייר פראנס/KLM שוקלת לרכוש את החברה

האם עסקת השנה בענף התעופה העולמי תצא לדרך? על פי מקורות בצרפת תדון בשני הנהלת הקבוצה באפשרות לרכוש את החברה האיטלקית שסך חובותיה מסתכם ב-374 מיליון דולר

| |

יממה גורלית עשויה לחרוץ את עתידה חברת התעופה "אליטליה". סוכנויות הידיעות הזרות מדווחות כי מחר (שני) ידון דירקטוריון הנהלת אייר פראנס/KLM במשרדי החברה שבפאריס באפשרות לרכוש ולצרף לשורותיה את החברה האיטלקית ובכך לאפשר את המשך פעילותה הסדירה.

תגובה רשמית טרם התקבלה מהקבוצה הצרפתית-הולנדית, אולם גורמים המקורבים להנהלה מספרים כי אפשרות ההשתלטות הכלכלית על אלאיטליה אכן נשקלת. 

מצבה הפיננסי של אליטליה הידרדר במהלך השנה האחרונה כאשר חובותיה של החברה נאמדים נכון להיום בסכום של כ-374 מיליון דולר. גורמים המקורבים להנהלת החברה הודו ביולי האחרון כי הם זקוקים נואשות לסיוע של 300 מיליון אירו על מנת להמשיך בפעילות שוטפת ולהימנע מקריסה.

מוקדם יותר החודש בניסיון נוסף להתמודד עם בעיית נזילות המזומנים של החברה נבחר משרד ההשקעות האיטלקי "לאונרדו ושות'" בניסיון לסייע בהשגת סכום של כ-400 מיליון אירו שעשוי כאמור לפתור את המשבר ולמנוע מקריסת החברה כבר בחודשים הקרובים.

כידוע, קבוצת אייר פראנס/KLM מחזיקה ב-25 אחוזים ממניות אלאיטליה אותן רכשה בינואר 2009. כעת עולה השאלה האם תרחיב הקבוצה את אחיזתה בענף התעופה העולמי ותשלים את רכישת החברה? התשובות ככל הנראה יתקבלו מחר. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: