אא

סופית: אל על משעה את טיסות היום לאילת

החברה הודיעה היום (ג') על הפסקת טיסות היום לאילת החל מה-26 בספטמבר, המועד שנקבע להחלת שינוי נתיב הטיסה והליך הנחיתה וההמראה בשדה התעופה באילת. אל על: "מתכונת הטיסה החדשה אינה מאפשרת רמת בטיחות הולמת של טיסה בתעופה אזרחית"

בעקבות הנחיית רשות התעופה האזרחית (רת"א) על שינוי נתיב הטיסה והליך הנחיתה וההמראה בשדה התעופה באילת במשך שעות היום, אל על הודיעה היום (שלישי) על הפסקת טיסות היום לאילת במתכונת החדשה, החל מהמועד שנקבע על ידי רת"א - 26 בספטמבר 2013.

הדברים נמסרו בעקבות דחיית בקשה דחופה לרת"א למתן ארכה נוספת, אשר תאפשר קיום טיסות יום לאילת במתכונת הטיסה הקודמת.

מהחברה נמסר כי "מבדיקה מקצועית עולה כי מתכונת הטיסה החדשה אינה מאפשרת רמת בטיחות הולמת של טיסה בתעופה אזרחית כפי שמקובל בחברת אל על ובשדות תעופה בעולם".

מדברי החברה עולה כי שילוב התהליך האווירי החריג עם העובדה כי שדה התעופה באילת הינו שדה מיוחד המשופע באילוצים שונים ועם תשתית קרקעית מגבלתית, מעלה את רמת הסיכון הבטיחותי הכולל בביצוע טיסות היום לאילת לרמה שאינה הולמת טיסה בתעופה אזרחית.

אל על מסרה כי לקוחות החברה שטיסותיהם לא יתקיימו יקבלו החזר כספי ותועמד לרשותם העברה יבשתית מנתב"ג ומאילת (באמצעות אוטובוסים)  ללא עלות. אל על מתנצלת בפני לקוחותיה על אי הנוחות ומקווה כי פתרון יימצא במהרה.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: