אא

המירוץ למיליון: איזי ג'ט מתרחבת בגרמניה

חברת הלואו קוסט הבריטית הודיעה על פתיחת בסיס חדש בהמבורג בנוסף להרחבת פעילותה בברלין החל מאביב 2014. המשמעות: הכפלת מספר הנוסעים בחברה לכמיליון

| |

איזי ג'ט מתרחבת. חברת הלואו קוסט הבריטית תוסיף 15 קווים חדשים להמבורג, תצרף 130 אלף מושבים בקווים מברלין ואף תכפיל את מספר הנוסעים בה למיליון - את שלל הבשורות הללו סיפקה מנכ"ל החברה קרולין מקול במסגרת אירוע שנערך בהמבורג בשבוע שעבר. 

בהתבסס על ההצלחה בהמבורג ובברלין בשנים האחרונות ייחנך בסיס החדש לאיזי ג'ט בהמבורג עם שלושה מטוסי איירבוס A-319 שימריאו לשני היעדים.

"אני שמחה מאוד להודיע על פתיחת הבסיס החדש בהמבורג שיאפשר לנו להכפיל את הפעילות שלנו באזור", סיפרה מקול באירוע והוסיפה. "המבורג וסביבתה הן מהכלכלות הדינאמיות באירופה המלווים בתעשיית תיירות צומחת ומשמעותית.

בנוסף, משמעות תוכנית ההתרחבות שלנו היא שאנו מצפים להסיע כפליים נוסעים בשנה הראשונה, מה שיביא אותנו לראשונה ללמעלה מיליון נוסעים בשנה".

בכך למעשה מרחיבה איזי ג'ט משמעותית את אחיזתה בשוק התעופה בגרמניה ומהעיר המבורג בפרט עם 15 טיסות נוספות ליעד המתווספות לששת הקווים הקיימים כיום (21 סך הכול). כמו כן לוח זמני הטיסות צפוי להשתפר משמעותית החל מחורף 2014 ולהיות אטרקטיבי עבור הלקוחות בזכות קרוב ל-170 טיסות שבועיות למגוון יעדים ברחבי העולם.

עוד סיפרו בחברה כי יהיו מעוניינים לעמוד ביעד של 275 אלף נוסעי פנאי ועסקים במהלך 2014 להמבורג המהווה את הבסיס ה-23 במספר של איזי ג'ט ברשת הפאן-אירופאית שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: