אא

איירופלוט תמשיך להפעיל 2 טיסות יומיות בקו ת"א-מוסקבה

הטיסות הממריאות מישראל בשעות הצהריים והלילה יאפשרו טיסות המשך נוחות ליעדים ברוסיה למגוון יעדים בינלאומיים. מנכ"ל אופן סקיי המייצגת את החברה בישראל, אפרים פורטיס. "החורף הקרוב הולך להיות חם תרתי משמע"

|| ||

אופן סקיי, המשמשת כנציגת איירופלוט בישראל, הודיעה על המשך טיסות ה- DOUBLE DAILY בקו ת"א מוסקבה גם בלוח טיסותיה לחורף הקרוב. 

ליוצאים בטיסת הצהריים היומית מת'א  SU502/3שמתבצעת במטוס רחב גוף - A330 מציעה החברה טיסות המשך ל- 36 יעדים ברוסיה וליעדים בינלאומיים, כגון יעדי סין: בייג'ין ושנגחאי, במחירים אטרקטיביים ביותר עם טיסות המשך מעולות של כשעתיים ורבע המתנה הן בהלוך והן בחזור. 

הטיסה היומית השנייה SU504/5, שמתבצעת במטוסי איירבס  A319/320/321/330חדישים ומודרניים, תמשיך להמריא מת"א בשעה 01:20 ותנחת בשדה התעופה (Sheremetyevo (SVO שבמוסקבה בשעת בוקר מוקדמת, המאפשרת טיסות המשך עם חיבורים מעולים למבחר יעדים בינלאומיים עם דגש ליעדים בצפון אמריקה ובארה'ב כגון: ניו יורק (2 טיסות יומיות),וושינגטון, מיאמי ולוס אנג'לס.

"זוהי הבעת אמון של החברה בשוק הישראלי", סיפר מנכ"ל חברת אופן סקיי, אפרים פורטיס בשיחה עם "פספורטניוז" והוסיף. "אנו עם הפנים קדימה כבר לעבר תקופת החורף הקרובה שהולכת להיות חמה תרתי משמע. אני שמח שלציבור הישראלי יש אפשרות ליהנות ממגוון האפשרויות הרב של החברה לרוסיה ולעוד 122 יעדים ברחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: