אא

שיתוף פעולה מהסרטים: SAS וולט דיסני השיקו מטוס מצוייר

חברת התעופה הסקנדינבית השיקה מטוס חדש עליו מתנוססות דמויות הסרט המצוייר החדש של דיסני "מטוסים". המטוס מסוג בואינג 737-800 יטוס ברחבי אירופה עד מאי 2014

| |

העולם שייך לצעירים? חברת התעופה הסקנדינבית סאס (SAS) הודיעה אתמול (שני) על השקת קמפיין משותף וצבעוני במיוחד עם חברת סרטי האנימציה עטורת הפרסים וולט דיסני. 

במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים ועל רקע יציאת הסרט המצוייר של דיסני "מטוסים" לאקרנים באזור צפון אירופה לאחרונה, החליטה סאס להשיק את מטוס הבואינג 737-800 שברשותה מחדש. הכיצד? הוספת שרבוטי ציור של דמויות הסרט על גבי המטוס שהפך בין רגע לאטרקציה עבור ילדים רבים ברחבי העולם.

עוד מנפלאות שיתוף הפעולה בין השתיים, תאפשר סאס במהלך החודשים הקרובים צפייה בסרט בתעריפים מוזלים לילדים ברוב טיסות החברה וכן לקבל במהלכה צעצועים ומשחקים של חברת דיסני להנאתם. אלו יתווספו לשירות ליווי לילדים בגילאי 5-12 הטסים לבדם.  

"סאס מציעה מוצר ייחודי ויוצא דופן לקהל הרחב", סיפר סגן נשיא החברה לאסטרטגיה, שיווק וקונספט, סטפן אדליוס. "אנו מקווים שלכמה שיותר אנשים תהיה את ההזדמנות לצפות במטוס ולהצטרף לחווית הטיסה בו למגוון יעדים ביבשת".

גם מנהלת השיווק של וולט דיסני, אן גלנמרק, לא חסכה במילים חמות והתייחסה השבוע למהלך המשותף. "סאס ו-וולט דיסני חולקים את אותם ערכים כלפי משפחות עם ילדים ואת הרצון המשותף ליצור חוויה וניסיון חיובי לקהל המשפחתי.

עבורנו המטוס של סאס בשילוב הדמויות המצויירות מהסרט "מטוסים" הינו הפלטפורמה המושלמת להעברת חווית המטוסים והתעופה בצורת מסרים חיוביים לעולם כולו".

המטוס עצמו אגב צפוי לשמש את סאס במספר קווים ביבשת אירופה עד לחודש מאי 2014.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: