אא

אל על מתחדשת: 6 מטוסי בואינג ינחתו בישראל

במסגרת ההסכם תקבל החברה שני מטוסים בואינג 737-900ER עד סוף השנה

|| ||

רואים שש-שש. חברת אל על הודיעה היום (שלישי) על השלמת עסקה לרכישת 6 מטוסים חדשים מדגם בואינג 737-900ER שיתווספו לצי החברה הקיים (הכולל 37 מטוסים) בעלות כוללת של 320 מיליון דולר.

המטוס הראשון צפוי להימסר לחברה כבר במהלך החודש הקרוב מסיאטל, כאשר מטוס נוסף צפוי להגיע עד לסוף 2013. ארבעת המטוסים הנותרים יימסרו לאל על עד לתחילת שנת 2016.

דגם הבואינג 737-900ER צר הגוף נחשב מוכר בזכות יתרונותיו התפעוליים ונחשב ליעיל וחסכוני יותר מדגמים אחרים. עוד כולל המטוס החדיש 172 מושבים (מחלקות עסקים ותיירים), תאורת אווירה משתנה במהלך הטיסה, תאי אחסון מרווחים ורחבי היקף לצורך אחסון כבודת היד, שקעי חשמל למחשבים נישאים וחיבור USB ועוד שלל חידושים לרווחת הנוסעים.

בהודעה נוספת שמסרה החברה נאמר כי המטוס החדיש המכיל 172 מושבים סך הכול, מתוכם 156 במחלקת תיירים ו-16 במחלקת העסקים יפעל בקווי אל על בטווח הקצר והבינוני לאירופה.

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, התייחס בשביעות רצון להשלמת עסקת רכישת המטוסים וסיפר בהודעה פומבית כי "הגעתם הצפוייה של מטוסי הבואינג 737-900ER החדשים של אל על תהווה את שיאה של תנופת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים בחברה. הרכישה צפויה ליצור קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לנוסעים ובחווית הטיסה".

עוד הוסיף שקדי כי "ההשקעה במושבי מחלקת התיירים ובמערכת בידור משוכללת שתושק בחודשיים הקרובים עולים בקנה אחד עם היעד שהצבנו לעצמנו - לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר לנוסעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: