אא

בשורה לנוסעים לארה"ב: "נשקול הוספת קווים נוספים לתל אביב"

כך מצהיר מנהל המכירות הבינלאומי של יו.אס איירוויס, אריק מת'יו, בכפוף לאישור החלטת בית המשפט בארה"ב על איחוד החברה עם אמריקן אירליינס. "מחכים לקבל את האישור הסופי". מועד ההשקה הצפוי: ינואר 2014

| |

התחממות בגזרת יחסי ישראל - ארה"ב? אמנם בנושא האיראני הדעות בין נתניהו ואובמה חלוקות בתקופה האחרונה, אולם בכל הקשור לשיתופי פעולה בין השתיים בשוק התעופה, מסתבר כי קיים סיכוי ממשי להגברת התנועה בין המדינות -  כך רומז היום (רביעי) אריק מת'יו, מנהל המכירות הבינלאומי של חברת התעופה האמריקנית, יו.אס אירוויס במסגרת מפגש עיתונאים שנערך במשרדי החברה ברמת גן. 

מת'יו הפוקד את ישראל מספר פעמים בשנה הגיע הפעם על מנת לעדכן באשר להליך המיזוג המסתמן בין החברה לאמריקן איירליינס שלפי שעה מעוכב על ידי בית המשפט בארה"ב. "כולנו מצפים ומייחלים לאיחוד שיביא לחברה אחת חזקה בעלת למעלה מ-1500 מטוסים ויותר מ-6500 טיסות יומיות, אך כנראה שניאלץ להמתין עוד קצת".

כנשאל לגבי השלכות המיזוג האפשרי על שוק התעופה הישראלי הבהיר מת'יו כי הדבר עשוי להוביל להוספת קווים ליעד או שניים נוספים במדינה, לרבות סבירות להשקת קו ליעדים מרכזיים כמו מיאמי, לוס אנג'לס או שיקאגו. "אנחנו מודעים לאחוז הטיסות הגבוה בין ישראל לארצות הברית", הבהיר. "אמנם כרגע צי המטוסים של יו.אס איירוויס לבדה עומד על פחות מ-30 מטוסי רחבי גוף היכולים לקשר בין המדינות, אך במידה והאיחוד יתממש בהחלט נשקול אפשרות שכזו לחיוב".

שתי החברות כבר הציבו את ה-7 לינואר 2014 כתאריך היעד בו תושק החברה המשותפת "אמריקן איירליינס", אך עד עתה מנסים לשפור על איפוק ולהימנע מהצהרות מרחיקות לכת. "אנחנו עובדים מפברואר על המיזוג הזה, נקווה שהכול יילך כשורה".

במקביל הציג מת'יו במהלך מפגש העיתונאים רווחים נאים בסך כולל של 409 מיליון דולר אותם רשמה החברה ברבעון השני של 2013 המהווים עלייה של כמעט 90 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שולי הרווח של יו.אס איירוויס בתקופה זו עמדו על 10.6% (2%+). 

המקור לעלייה ברווחים כפי שהסביר מת'יו התבסס על עמידה קפדנית בלוחות זמני ההמראות והנחיתות, חיסכון בדלק והשקה של שמונה מוצרים חדשים ביניהם שדרוג המושבים, שירות אינטרנט אלחוטי (WI-FI) בטיסות פנים והשקעה של 50 מיליון דולר בטרקלינים שונים בשדות התעופה ברחבי ארה"ב (כולל בשדות התעופה בוושינגטון, פיניקס, שארלוט ופילדלפיה).

כידוע, כיום מפעילה יו.אס איירוויס טיסה שבועית אחת בקו תל אביב - פילדלפיה. 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: