אא

צפו: פרסומות הספורט המנצחות של חברות התעופה

מי מעדיף גלידה על פני מפגש עם סופרסטארים, איזו חברה משקיעה מאה מיליון דולר חסות ומיהו האיש שמסרב לעזרה מעובדי שדה תעופה. הקשר בין כוכבי הספורט לחברות התעופה מוליד בשנים האחרונות פרסומות מושקעות במיוחד. "פספורטניוז" ליקט עבורכם את הטובות שבהן

| |

אין זה סוד כי הקשר בין כוכבי עולם הספורט לענף התעופה הולך ומתהדק בשנים האחרונות בקצב מסחרר. שני הצדדים יוצאים נשכרים בעסקאות מסוג זה. מחד הספורטאים זוכים להעשיר את קופת הבנק שלהם בעוד כמה מיליונים בודדים (במקרה הגרוע) ומנגד החברות נהנות מעצם פרסומן באמצעות הספורטאי/ת המוערך.

על מנת לתהות על קנקנה של התופעה לעומק ליקט עבורכם "פספורטניוז" את מיטב פרסומות התעופה והספורט של השנים האחרונות. פייר, אל תפספסו.

קטאר איירווייס: הו ברצלונה, ברצלונה

מעבר לרמבלאס ולמאכלי הטאפאס ברצלונה הפכה בעשור האחרון ליעד תיירות מרכזי בעיקר בזכות קבוצת הכדורגל האגדית שלה. חברת התעופה קטאר איירווייס המעניקה חסות למועדון הקטאלוני בסכום עתק של 100 מיליון אירו לשנה לצרכי מיתוג, מוכיחה באחת הפרסומות המושקעות שנערכו בשנים האחרונות, כי ככל הנראה מדובר בהשקעה משתלמת.

הסרטון כולל את מיטב הכוכבים העכשוויים של הקבוצה בכחול-אדום (מסי, פויול, אינייסטה, ניימאר ושות') ומציג אותם בסיטואציות שונות ומשונות מחיי היומיום המתנקזות עד לעלייה לכר הדשא באיצטדיון קאמפ נואו. אגב, הסרטון זכה ליותר משלושה וחצי מיליון צפיות ביוטיוב והיד עוד נטויה. דחילק, לא תעיפו מבט?


לופטהנזה: אני רק חתימה

בלופטהנזה ניצלו את הפופולאריות של קבוצת הכדורגל הגרמנית באיירן מינכן (זוכת הטרבל אשתקד למי ששכח – אליפות אירופה, אליפות וגביע מקומי) והשיקו בשנת 2011 פרסומת מפתיעה במיוחד בה נצפו שלל כוכבי הקבוצה החל מפיליפ לאם, מריו גומז וחבריהם כשהם ענוטים בחליפות ומשוטטים להנאתם בשדה התעופה שבמינכן. את פניהם קיבל ילד משולהב שבסך הכול רצה חתימה, אולם משהו בדרך השתבש...

טורקיש איירליינס: גלידה מעל הכול

ליונל מסי וקובי ברייאנט הינם שניים מספורטאי העל של כל הזמנים. הראשון שובר מדי שנה שיאים מטורפים בדרך להפיכתו לדעת רבים לכדורגלן הטוב בהיסטוריה. האחר משתבח עם השנים כמו יין טוב וגם בגיל 35 קולע מכל זווית אפשרית על הפרקט באולם הסטייפלס-סנטר של קבוצת הלוס אנג'לס לייקרס מליגת ה-NBA.

אולם על הילד בפרסומת של טורקיש אירליינס השניים לא עושים יותר מדי רושם. למרות מאמצים קדחתניים מצידם למשוך את תשומת ליבו, בוחר הילד בסופו של דבר ללכת אחר הגלידה שחולקה במטוס. טוב נו, כל אחד וסדרי העדיפויות שלו בחיים.

 

טורקיש אירליינס: פינוק לטניסאית המצטיינת

פרסומת משובחת נוספת מבית היוצר של טורקיש אירליינס. כוכבת הסרטון שפורסם ב-2011 היא הטניסאית הדנית, קרולין ווזניאקי (לשעבר מספר אחת בעולם) שנצפית מתיישבת למנוחה יוצאת דופן לאחר זכייה במשחקון. בואו נגיד שמהמנוחה הייחודית הזו גם השופט לא יכול היה להתעלם...


נט ג'טס: עזרה במשלוח

החברה המספקת שירותי מטוסים פרטיים בבעלות משותפת ניצלה לפני כשנתיים את תקופת השיא בקריירה של הטניסאי השוויצרי, רוג'ר פדרר לטובת פרסומת משעשעת במיוחד.

בסרטון הקצר נצפה הפנומן שבאותה עת מספר תארי הגראנד סלאם שלו נמנה על 14 במספר, סוחב בקושי רב מטען כבד במיוחד. כשנשאל לעזרה מעובדים בשדה, סירב בנימוס. טוב ככה זה כשיש לך ארון גביעים שלם למשוך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: