אא

משתדרגת: מחלקת עסקים חדשה לאוסטריאן איירליינס

חברת התעופה האוסטרית הציגה מחלקת עסקים חדשה בנתב"ג לטיסות טרנס-אטלנטיות. בין הפינוקים: מערכת בידור משוכללת ועיסוי במושבים. האתגר: 3000 דולר לכרטיס

| |

עולה ברמה. חברת התעופה האוסטרית "אוסטריאן איירלינס" הציגה הבוקר (שלישי) לראווה את מושבי מחלקת העסקים החדשה של החברה בטרמינל 3 של בנתב"ג.

המושבים המובנים במטוסי הבואינג 767 ו-777 של החברה ניתנים למיצוב באמצעות לחיצת כפתור פשוטה לשלוש זוויות שונות: ישיבה, מנוחה או שינה (הכיסא מסוגל להיפתח עד למיטה אופקית באורך שני מטרים) וכוללים בנוסף כרית אוויר חדשנית ומערכת עיסוי מובנית הניתנת להפעלה בהתאם לצרכי הנוסע. 

בגזרת הטכנולוגיה תאפשר המחלקה לנוסעיה מגוון אופציות בידור על גבי מסך מגע בגודל 15 אינץ' הכולל 127 סרטים, משחקים, עיתונים אלקטרוניים, מוסיקה, בחירת ארוחות שיוגשו על ידי צוות הדיילות מתפריט קיים ואף אפשרות לשלט המפעיל את המסך. בנוסף לצד המושב קיים חיבור USB למחשב נישא.

לדאבונם של הנוסעים הישראלים אלו יוכלו ליהנות משלל הפינוקים רק בטיסות טרנס אטלנטיות (למעלה משש שעות טיסה) של החברה היוצאות מוינה ליבשות אמריקה ואסיה למספר יעדים המרכזיים ניו יורק, שיקאגו, טורונטו, טוקיו, בנגקוק, בייג'ינג, וניו-דלהי.

פרט נוסף שלא בדיוק ישמח את הנוסעים טמון במחיר הכרטיס הגבוה במחלקת העסקים. על מנת לזכות לשלל הפינוקים האמור תיאלצו להיפרד החל מ-2000 דולר ליעדים במזרח הרחוק ו-3000 בצפון אמריקה. 

גורם המקורב לחברה סיפר ל-"פספורטניוז": "מדובר בשדרוג המשמעותי ביותר שנעשה במסגרת חברת תעופה אירופית בשנים האחרונות. זהו מהלך ששם את אוסטריאן על מפת השירותיות לנוסע". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: