אא

ישראל וקנדה חתמו על הסכם תעופה היסטורי

משמעות ההסכם: הגדלה משמעותית של תדירות הטיסות בין שתי המדינות ומתן אפשרות לחברות תעופה נוספות להפעיל טיסות סדירות ליעדים בקנדה. שר התחבורה, ישראל כץ: "ההסכם יגביר את תנועת התיירות הנכנסת לישראל"

| |

תהליך הליברליזציה בענף התעופה נמשך. היום (שלישי) חתמו ישראל וקנדה על הסכם תעופה בקנה מידה היסטורי שעתיד לתת את אותותיו החל מהשנה הבאה עם כניסתה לתוקף של רפורמת השמיים הפתוחים.

משמעות ההסכם בין שתי המדינות תאפשר את הרחבת תדירות הטיסות בין ישראל לקנדה עד ל-12 טיסות נוסעים או מטען סדירות ושבועיות, כך בהודעה שמסר שר התחבורה, ישראל כץ אשר אמון היה בתקופה האחרונה על תהליך גיבוש והחתימה על ההסכם.

עוד הוסיף השר בהתייחס לאירוע החתימה המכונן על ההסכם והצהיר כי זה יגביר את תנועת התיירות הנכנסת לישראל בעתיד. 

עד עתה התנהלו יחסי התעופה בין ישראל לקנדה ללא הסכם תעופה כלשהוא אלא באמצעות פרוטוקול שהסדיר באופן פרטני את הפעלת הטיסות הסדירות בין המדינות ואיפשר לחברות אל על (4 טיסות שבועיות) ואייר קנדה (טיסה יומית) בלבד להפעיל קווי טיסות סדירות בין המדינות.

גם מנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א), גיורא רום לא הצליח להסתיר את שביעות רצונו מהמהלך וציין כי ההסכם יאפשר הגדלה משמעותית של מספר הטיסות וקיבולת המושבים בטיסות הישירות בין המדינות".

כעת נשאלת השאלה אלו חברות תעופה ירימו את הכפפה וינצלו את ההזדמנות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: