אא

ירידה חדה בטיסות הפנים ארציות בספטמבר

צניחה של 30 אחוזים בטיסות החברות הישראליות ליעדי פנים, לרבות אילת - כך מדווחת רשות שדות התעופה מנתוני חודש ספטמבר האחרון. היעדים החמים: יוון, טורקיה ובולגריה. טורקיש אירליינס ממשיכה לשלוט גם בשוק התעופה הישראלי

| |

רשות שדות התעופה מסכמת את חודש ספטמבר החולף. מדו"ח נתונים שפירסמה הבוקר (חמישי) חלפו במהלך החודש בנתב"ג כמעט מיליון וחצי נוסעים (1,444,490) המהווים עלייה של 14.5% לעומת החודש המקביל אשתקד. סך הכול התבצעו 10,284 טיסות פנים ובינלאומיות (15.8%+).

ברשות שדות התעופה מסבירים את הנתונים המרשימים בזכות תקופת חגי תשרי העמוסה שהביאה ליציאה מאסיבית של ישראלים לחופשות בחו"ל וחזרתם במקביל ארצה במהלך החודש.

מנגד ירידה חדה של 30.4% נרשמה בתנועת הטיסות הפנים ארציות, נתון המוסבר בעיקר בשל החלטת אל על להפסיק את טיסותיה לעיר הדרומית.

תנועת הנוסעים המשמעותית ביותר נרשמה אל ומיוון בזכות עלייה מרשימה בתנועת הנוסעים של 10.42% (146,306) לעומת חודש ספטמבר 2012. עוד ברשימת המדינות האהובות על הישראלים בחודש שעבר: טורקיה (129,232- 9%+) וארצות הברית (115,644 - 8%+).

ליעד הנחשק ביותר עבור הישראלים בספטמבר נבחרה העיר פאריס במסגרתה עברו בשדה התעופה שארל דה גול 67,894 נוסעים (4.8%+). חברות התעופה החזקות החודש: טורקיש איירליינס, פגאסוס איג'יאן איירליינס היוונית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: