אא

כפי שנחשף בפספורטניוז עכשיו זה רשמי: פימי לא תשקיע באל על, המניה צוללת

כפי שפורסם כבר בתחילת השבוע לראשונה ב'פספורטניוז' קרן פימי, בראשות ישי דוידי, הודיעה לאל על כי היא נסוגה מהכוונה להשקיע בחברה. המניה צוללת ב-8.6%. ועד עובדי אל על: "העובדים עשו הכל על מנת שהמו״מ יצליח"

| |
עכשיו זה כבר רשמי עם חותמת, כפי שנחשף לראשונה ב'פספורטניוז' קרן פימי, בראשות איש העסקים ישי דוידי, לא תשקיע בחברת אל על.  בעולם התעופה לא הופתעו מההודעה של פימי, כאשר אל על הוציאה היום הודעה רשמית לבורסה לניירות ערך.

פימי הייתה אמורה להשקיע עד 75 מיליון דולר בחברה תמורת כ-48% מהמניות.

אך פימי הזהירה לאורך כל התקופה כי ללא הסכם עם עובדי החברה היא לא תשקיע בחברה והיא תכנס למקום שלא ניתן יהיה באמת להבריא אותו ולהביא אותו לפסים רווחים.

בעקבות הודעת אל על המניה צללה היום בבורסת ת"א ב-.8.6%, ואין ספק כי אל על בבעיה גדולה.
אנשי עסקים שהחברה פנתה אליהם בתקופה האחרונה חזרו והבהירו כי בלי הסכם חדש עם עובדי החברה גם הם לא ישקיעו בחברה.

תגובת וועד עובדי אל על: "עובדי אל על מצרים על כשלון המו״מ מול קרן פימי. וועד העובדים פנה פעמיים לישי דוידי בחודשים האחרונים על מנת לקדם את העסקה, דוידי בחר לתת להנהלה לקדם את ההסכם. העובדים עשו הכל על מנת שהמו״מ יצליח. העובדים הסכימו לתנאי פרישה מוקדמת, ולנושאי התייעלות נוספים שיהיו חלק מהסכמי העבודה. במשך חודשים רדפו העובדים אחרי ההנהלה כדי לנהל את המו״מ על ההסכמים ועל דרישות פימי. באופן תמוה בחרה ההנהלה להתחמק ולא לשבת ולדבר עם העובדים. עובדי אלעל נלחמו בשנה האחרונה בהסכם השמים הפתוחים לטובת החברה ההנהלה והבעלים. כנראה שעשרות המנהלים, הסמנכ״לים והמנכ״ל שמרוויחים עשרות מיליוני שקלים בשנה הבינו שעם כניסתה של פימי לחברה, תגמר חגיגת השכר והתנאים לבכירים ולכן עשו הכל על מנת להכשיל את המו״מ. וועד העובדים קורא להנהלה לשבת עוד היום והלילה כדי לסגור את ההסכם וזאת על מנת לנסות ולמצוא משקיע חדש ולהגיע להסכם עבודה שמקובל על כולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: