אא

ישי דוידי: "אנו מייחסים חשיבות רבה לגורלה של אל על"

בעלי קרן פימי שהודיעה אתמול כי היא יורדת סופית מעסקת ההשקעה באל על שולח רמיזה בראיון ל-"פספורטניוז" באשר לעתיד אותו הוא מייחל לראות בחברה. "אנו מאחלים לאל על הצלחה במאמצים להוביל שינוי אמיתי"

| |

איש העסקים והבעלים של קרן פימי ירד אתמול (חמישי) סופית מעסקת אל על כפי שנחשף כבר בתחילת השבוע ב-"פספורטניוז", זאת לאחר שהבין כי אין סיכוי בתקופה הקרובה לחתימה על הסכם חדש עם עובדי החברה.

דוידי שהוביל עד היום 75 חברות אותם רכש באמצעות הקרן (את חלקם אף מכר באקזיט מכובד), לא נכנס מעולם לחברה בה קיימת מחלוקת בין ההנהלה לעובדים. בנוסף חרף העובדה כי העסיק במרוצת השנים עשרות אלפי עובדים, מעולם לא שמעו על בעיות כלשהן באותן החברות.

על כן מבחינתה של פימי, השקעה באל על ללא הסכם עבודה חדש בין ההנהלה לעובדים מהווה מועד מראש לכישלון וזו הובילה להחלטה לרדת מהעסקה.

מנגד באל על עומדים לרשום רבעון שלישי מעולה, אך זה כמובן לא מספיק. נחיתת החירום של מטוס הבואינג 767 באריתריאה הוכיחה שהחברה זקוקה גם לריענון בצי מטוסיה ארוכי הטווח, מה שמצריך הזרמת כספים ממקור נוסף.

דוידי מצידו שלח רמיזה להנהלת החברה ועובדיה על מנת שמשקיע בעל סדר גודל יוכל להשקיע ואף להשתלט עליה בעתיד. "אנו מייחסים חשיבות רבה לגורלה של אל על שהינה אחת מהחברות החשובות למשק הישראלי. אין עוררין על כך שמוביל חזק ויציב מבחינה כלכלית מהווה אינטרס לאומי למדינת ישראל. אנו מאחלים לחברה, לבעלי מניותיה, להנהלה ולעובדים הצלחה במאמצים להוביל שינוי אמיתי".

ידיעות נוספות בנושא:
ישי דוידי לא ירכוש את אל על
כפי שנחשף בפספורטניוז עכשיו זה רשמי: פימי לא תשקיע באל על, המניה צוללת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: