אא

איירופלוט משיקה חברת לואו קוסט חדשה

חברת התעופה הלאומית של רוסיה תשיק את חברת הבת המכונה "דוברולט" תחת חסותה בהשקעה של כ-100 מיליון דולר. התנאי: גיבוש תהליכי חקיקה תעופתייים ע"י הממשל עד סוף השנה

| |

עידן חדש באיירופלוט. חברת התעופה הלאומית של רוסיה הודיעה על השקת חברת בת בעלת טיסות מוזלות (לואו קוסט) שתכונה "דוברולט" ("טיסה טובה") ותפעיל מספר קווים ליעדים מרכזיים ברחבי המדינה.

ה-"הדוברולט" תושק בתצורתה החדשה על ידי איירופלוט כבר באמצע 2014 ותכלול צי של 8 מטוסי בואינג 737-800 שעתיד להכפיל את עצמו בשנה שלאחר מכן בהשקעה כוללת של 100 מיליון דולר.

אולם גם צד שני למטבע. הנוסעים שיבחרו בחברת הלואו קוסט "החדשה-ישנה" אמנם ייהנו ממחירים נמוכים יותר (עד 40 אחוזים הנחה לעומת החברות המתחרות, כך לפי הצהרות גורמים באיירופלוט), אך במקביל אלו יאלצו להסתגל לתנאים נחותים ביחס לנהלים הנהוגים בשוק הטיסות העולמי כגון כיסאות שאינם מסוגלים להישען לאחור, היעדר מערכת בידור כלשהיא במהלך הטיסה ומחלקות שינוקו רק אחת ליום.

בנוסף טרם נבחר נמל הבית של דוברולט שצפויה להפעיל טיסות בעיקר ליעדים בחלק האירופי של המדינה תחילה, אך במקביל בהנהלת החברה כבר הבהירו כי כבר הנמל שייבחר ימוקם באזור מוסקבה.

מנכ"ל איירופלוט, ויטלי סבלייב, התייחס למאורע המכונן והבהיר כי פעילותה של החברה החדשה לא תתאפשר ללא גיבוש סופי של תהליכי החקיקה בענף התעופה על ידי הממשל בקרמלין עד סוף השנה. "אנחנו מקווים ומאמינים כי ממשלת רוסיה תתרום את חלקה למען הפרויקט החשוב הזה".

במקביל הודיעה השבוע החברה על גיבוש תכנית לשימוש ברשת אינטרנט אלחוטית (WI-FI) במהלך הטיסה לצד שימוש בטלפון הסלולרי לצורך שיחות ושליחת הודעות טקסט (SMS). החידוש כפי שמדווחים בחברה צפוי לקרום עור וגידים בשנים הקרובות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: