אא

אושרה תוכנית הצלה לאליטליה

מועצת המנהלים בחברה אישרה פה אחד את תכנית ההצלה שתכלול הזרמה של 500 מיליון אירו. בין המשקיעים: בנקים וחברת הדואר הלאומית. דירקטוריון החברה יתכנס שוב בשבוע הבא. נשיא אליטליה: "ההשקעות יהוו בסיס מוצק לעתידנו"

| |

מצילים את אלאיטליה. מועצת המנהלים של חברת התעופה הלאומית באיטליה אישרה בסוף השבוע פה אחד תכנית הצלה מקיפה בגובה 500 מיליון אירו אותה יזמה הממשלה במדינה.

בין החברות והתאגידים שהסכימו להשקיע בחברה על מנת להצילה מקריסה הם חברת הדואר האיטלקית "ספא" שתספק סכום של 75 מיליון אירו לצד הבנקים "אינטסה סאנאפאולו" ו-"יוניקרדיט" שיעבירו יחדיו 100 מיליון אירו נוספים. 

נשיא החברה, רוברטו קולנינו התייחס לאישור תכנית ההצלה בשביעות רצון והצהיר כי משמעות ההשקעות בחברה בעת זו יהוו את בסיס מוצק לעתיד חיובי עבורה.

בשבוע הבא יקיים דירקטוריון החברה פגישה נוספת במטרה לבחון את תוכנית ההתייעלות והשלכותיה לעתיד הקרוב.

כידוע, אלאיטליה רשמה הפסדי עתק במחצית הראשונה של 294 מיליון אירו לעומת הפסד של 201 מיליון בתקופה המקבילה ב-2012, כאשר במקביל גירעון החברה האמיר ל-946 מיליון אירו בסוף חודש יוני. נתון מדאיג נוסף אודות חברת התעופה הלאומית במדינה חושף כי הפעם האחרונה בה רשמה החברה רווחים הייתה לפני למעלה מעשר שנים (2002).

בחברה האיטלקית מדווחים כי לא יחול כל שינוי בהפעלת קווי הטיסות ליעדים השונים וכי הלקוחות מוזמנים להמשיך ולהשתמש בשירותי אליטליה כרגיל. "התכנית הזאת מוכיחה עד כמה חשובה אלאיטליה לשוק התעופה העולמי", סיפר גורם בחברה והוסיף. "נקווה שמכאן נוכל רק לעלות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: