אא

מתחדשת: קבוצת כנפיים רוכשת 2 מטוסים חדשים

חברת הבת של הקבוצה "גלובל כנפיים ליסינג" הודיעה על השלמת עסקת ענק בהיקף של כ-200 מיליון שקלים לאחר שקיבלה הלוואה בנקאית בסך 65% מעלות הרכישה מבנק אמריקני לרכישת המטוסים

| |

קבוצת כנפיים ממשיכה בהרחבת פעילות החכרת המטוסים והודיעה היום (רביעי) על השלמת עסקה לרכישת שני מטוסים מוחכרים, זאת באמצעות חברת הבת שלה "גלובל כנפיים ליסינג".

בהתאם לעסקה שנחתמה תקבל לידיה החברה מטוס מדגם איירבוס 321-200 (שנת ייצור 2006) המוחכר לחברת הבת בריטיש איירווייס עד ל-2018 ומטוס נוסף מדגם בואינג 737-800 (שנת ייצור 1999) המוחכר לחברת תעופה דרום אפריקאית עד ל-2021. 

על פי הסכמי ההחכרה צפויים התקבולים מדמי החכירה המושלמים להסתכם בסך של 36.5 מיליון דולרים, זאת בעוד היקף העסקה הכוללת עומד על על 200 מיליון שקלים.

לטובת השלמת העסקה, חתמה "גלובל כנפיים ליסינג" על הלוואי בנקאית בשיעור של 65% מעלות רכישת המטוסים. ההלוואה ניתנה על ידי בנק אמריקני המתמחה בתחום החכרות המטוסים. יתרת הסכום תמומן ממקורתיה העצמאיים של החברה הנאמדים בסך בכ-16 מיליון דולר וכן מפיקדונות שתי החוכרות. 

עם השלמת העסקה מונה צי המטוסים הקיים של החברה 18 מטוסי סילון המוחכרים ל-10 חברות תעופה ב-8 ארצות שונות על פני 4 יבשות. הערכות גורמים בקבוצת כנפיים סבורות כי כתוצאה מהשלמת העסקה צפויות הכנסות החברה להסתכם בשנים הבאות בכ-146 מיליון דולרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: