אא

איזי ג'ט מרחיבה פעילות: מוסיפה טיסה לז'נבה

חברת הלואו קוסט הבריטית הודיעה על הגדלת תדירות הקו בין תל אביב לז'נבה החל משבוע הבא לחמש טיסות שבועיות. המחיר: פחות מ-100 אירו לכרטיס הלוך-חזור

| |

מרחיבה פעילות. חברת הלואו קוסט הבריטית איזי ג'ט הודיעה הבוקר (שלישי) על הגדלת תדירויות הקו אותו היא מפעילה בין תל אביב לז'נבה שבשוויץ. על פי ההודעה תגדל החל מיום שני בשבוע הבא (28/10) ועד להודעה חדשה מכסת הטיסות בין שני היעדים לחמש טיסות שבועיות.

הטיסות יפעלו בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושישי וימריאו מתל אביב בשעה 13:05 וינחתו בז'נבה ב-16:45. הטיסות מז'נבה ימריאו ב-07:05 וינחתו ב-12:10 בנתב"ג. 

בחברה מדגישים כי המחיר לטיסות בין היעדים צפוי להיות אטרקטיבי ביותר כאשר התעריפים לטיסה בכיוון אחד נעים סביב 57 אירו (כולל מיסים) ועד 31 אירו לטיסת חזור (כולל מיסים). בחשבון פשוט מציעה איזי ג'ט טיסת הלוך-חזור בין שני היעדים בפחות מ-100 אירו.  

מי שהתייחס להודעה על הגדלת תדירות הקו הוא המנהל המסחרי של איזי ג'ט בבריטניה ובמזרח התיכון, יו איטקן שהצהיר. "אנו שמחים על הוספת הטיסות בקו תל אביב - ז'נבה על מנת לענות על הביקוש הגבוה בקו זה. נמשיך להעניק תמורה מצוינת לנוסעים בשורותינו למטרות עסקים ופנאי".

כזכור, רק בחודש שעברה חנכה החברה את הקו החדש בין תל אביב לרומא ומפעילה בסיכום כולל למעלה מ-20 טיסות שבועיות לחמישה יעדים ביבשת אירופה ביניהם לוטון, מנצ'סטר (בריטניה), באזל, ז'נבה (שוויץ) ורומא.


יו איטקן. "שמחים על הוספת הטיסות בקו"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: