אא

עכשיו זה רשמי: אייגיאן איירליינס רכשה את אולימפיק

לאחר חודשים ארוכים של דיונים נחתמה היום העסקה בסכום של 70 מיליון אירו. אולימפיק אייר תשמש כחברת בת של החברה. הערכות ביוון: צמיחה בהיקף התיירות למדינה במהלך 2014 בשל העסקה

| |

העסקה הושלמה. חברת התעופה היוונית אייגייאן איירליינס הודיעה הבוקר (שלישי) רשמית על חתימת עסקה לרכישת אולימפיק אייר בסכום של כ-70 מיליון אירו.

על פי ההסכם אולימפיק אייר תמשיך לפעול כחברת בת של איגייאן איירליינס, כאשר במקביל החברה הרוכשת תנהל אותה במבנה ארגוני ותפעולי חדש. באייגייאן איירלינס טוענים כי העסקה תעניק יתרונות רבים לציבור הנוסעים ופוטנציאל לגידול התיירות ביוון ואייה.

מחיר המניות נקבע ל-72 מיליון אירו במזומן אשר ישולמו בתשלומים, זאת במקביל ל-20 מיליון אירו שכבר הועברו למוכרים ב-22 לאוקטובר. היתרה תשולם בחמישה תשלומים במשך פרק זמן של שנתיים.

כידוע, רק לאחרונה הודיעה חברת התעופה היוונית על סדרת יוזמות שמטרתן שיפור הקשר בין יעדי החברה והעולם, לרבות נקיטת מדיניות חדשה כלפי טיסות ליעדים רחוקים ואף נידחים.

ביום חמישי תקיים הנהלת איגייאן איירליינס מסיבת עיתונאים בה יוצגו פרטי עסקת המכירה לצד התכניות העתידיות של חברת התעופה המאוחדת. ההערכות בשוק התיירות היווני גורסות כי בשל העסקה תושג עלייה בהיקף התיירות הזרה למדינה במהלך 2014.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: