אא

בקו עלייה: רבעון נהדר ללופטהנזה ואייר פראנס

חברת התעופה הגרמנית רשמה עלייה של 3.5 אחוזים בהכנסות הרבעון השלישי של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מקבילתה הצרפתית נסקה עם עלייה של 29 אחוזים ברווחים

| |

אופטימיות זהירה. כך מגדירים בחברת התעופה הגרמנית והשנייה בגודלה באירופה, לופטהנזה את תוצאות הרבעון שלישי של החברה שפורסמו היום (חמישי) בסכום כולל של 8.3 מיליארד אירו.

מדובר על עלייה 3.5 אחוזים לעומת הרבעון השלישי ב-2012, אך נמוכה משמעותית מהצמיחה הבין רבעונית אותה רשמה החברה בין הרבעון השני והשלישי אשתקד (15.7%).

מאידך דיווחה הקבוצה על ירידה של 26% ברווח התפעולי בשלושת הרבעונים החודשים של השנה לסכום של 660 מיליון אירו, זאת בשל השפעות ירידת ערכם של מטבעות זרים (ין, רופי) ופרסום תחזיות רווח שהיו נמוכות מהמציאות.

במקביל צמחה מניית לופטהנזה ב-1.2% ונסחרת נכון למועד כתיבת שורות אלו ב-14.56 אירו למניה.

אייר פראנס/KLM: התחזיות הקודרות התחלפו באופטימיות 

חברת תעופה נוספת שיכולה לחייך היום לרווחה היא אייר פראנס/KLM שרשמה רווחים גבוהים ב-29% ברבעון השלישי של השנה לעומת הרבעון המקביל אשתקד, זאת חרף התחזיות הקודרות שעסקו בחולשה היחסית של קווי הטיסה הבינוניים של החברה וקווי המטען שלה.

מאז תחילת השנה האמירו רווחי החברה ב-1% ומסתכמות ביותר מ-19.5 מיליארד אירו. גם הרווח התפעולי של אייר פראנס/KLM נסק משמעותית ועומד עתה על 382 מיליון אירו לעומת 183 מיליון אירו בתשעת החודשים הראשונים אשתקד.


אייר פראנס/KLM. רבעון נהדר לחברה. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: