אא

רגעי האימה: ההתרסקויות המפחידות בהיסטוריה

על אף תקנות הבטיחות המדוקדקות תחזית האימים הגדולה ביותר של ענף התעופה העולמי מתנקזת להתרסקויות מטוסים. "פספורטניוז" ניסה ללקט השבוע כמה מהמפחידות שביניהן. לא לבעלי לב חלש

| |

מפחיד. בגובה אלפי רגל מעל פני הקרקע טסים מדי שנה מאות אלפי טיסות ברחבי העולם במטרה להטיס את בני האדם השונים אל מעוז חפצם. אולם בעוד כלי התחבורה האוויריים מצליח לקשר בין חלקי העולם תוך שעות מספר, אלו טומנים בחובם במקביל גם איום של ממש מפני התרסקות חלילה. 

"פספורטניוז" מקבץ לכם הסופ"ש כמה מאירועי ההתרסקות המפחידים ביותר של השנים האחרונות, ביניהן 9/11, התרסקות המטוס השנה בסן פרנסיסקו ועוד מיטב אירועים שהתסיימו באסונות כבדים. הצפייה על אחריותכם... 

9/11 - לראות את המוות בעיניים

12 שנים חלפו מאז התרחש אירוע הטרור הגדול בתולדות האנושות בדמות התרסקותם של שני מטוסי נוסעים חטופים בצמד מגדלי התאומים שבניו יורק. הפגיעה בסמלי העוצמה של ארצות הברית בלב "מרכז הסחר העולמי" גבתה את חייהם של 227 איש והותיר את האומה האמריקנית כואבת והמומה.

המגדלים עצמם תוכננו להתמודד עם שריפה, אולם אף אחד לא חזה מבעוד מועד פגיעה של מטוסי נוסעים עמוסים שהובילו לדליקה שהתיכה בסופו של יום את שלד הפלדה של המבנה. האירוע היווה בנוסף נקודת מפנה בענף התעופה העולמי שסיגל לעצמו מאז הנחיות בטיחות מדוקדקות במטרה להימנע מאירועים טרור אווירי חוזרים חלילה.

לראות ופשוט לא להאמין...

"יצאו בנס"

המטוס מדגם בואינג  777-200ER של חברת התעופה הקוריאנית "אסיאנה איירליינס" התרסק ונהרס בעת שערך נחיתת חירום בשדה התעופה של סן פרנסיסקו. מסיבה כלשהיא זנב המטוס נגע במים לפני המסלול, התנתק מגוף המטוס והתרסק אל הקרקע.

חרף העובדה שעל המטוס שהו באותה שעה למעלה מ-100 נוסעים ואנשי צוות, נספו באירוע "רק" שני נוסעים, זאת לאור תקנות הבטיחות המדוקדקות שנחשב לאחד מהמטוסים הבטיחותיים בעולם ואיפשר את יציאתם של הנוסעים דרך פתחי החירום תוך שניות אחדות.

היה "עשר": מצעד התרסקויות מחרידות

הסרטון הבא ניסה לדרג עשר התרסקויות יוצאות דופן בחומרתן בים, באוויר וביבשה. לאמיצים שביניכם שווה לחכות לשני המקומות הראשונים. לאוהבי האימה, מדובר בסיפורי בלהות של ממש. 


ועוד כמה לאוסף...





הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: