אא

עובדי אל על מחפשים רוכש לחברה

בהנהלת החברה מספרים על משא ומתן המתנהל מול מספר משקיעים אופציונליים, אולם הדרמה האמיתית מתרחשת מאחורי הקלעים. העובדים בגיבוי ההסתדרות מנסים לתור אחר משקיע פוטנציאלי

| |

האם מעובדי אל על תגיע הישועה? לאחר תקופה לא פחותה בה אינה מצליחה חברת התעופה הישראלית למצוא רוכש או משקיע פוטנציאלי בעל ממון, נראה כי מי שפועלים בימים אלו למציאת הרוכש אלו דווקא עובדי אל על.

עם תום ניסיונות ההנהלה לשכנע בניהול המו"מ את קרן פימי שבסופו של יום עלו על שרטון, היו אלו כזכור עובדי החברה שהאשימו את ההנהלה בכישלונם, זאת בשעה שהסבר ההנהלה לכישלון נעוץ היה בחוסר ההצלחה להגיע להסכם עם העובדים.

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי התבטא מספר פעמים לאחרונה בנושא וציין לא מכבר כי החברה מנהלת משא ומתן עם מספר גורמים פוטנציאליים לרכישה, אולם מתברר כי הדרמה האמיתית מתרחשת מאחורי הקלעים שם החליטו העובדים לקחת את העניינים לידיים בדמות חיפוש עצמי אחר רוכשים לחברה.

עובדי אל על מהווים את המפתח לכל רכישה אפשרית של החברה בעתיד, זאת בשל הצורך להגיע עימם להבנות לגבי הסכמי עבודה חדשים ועל מנת לאפשר למהלך שכזה אכן לצאת לפועל

בנוסף לכך נעשית פעילות העובדים לצד ההסתדרות המעניקה להם גיבוי מלא. בהסתדרות מאמינים כי העובדים הם אלו שיצליחו היכן שהנהלת אל על כשלה עד כה וימצאו את הרוכש המיוחל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: