אא

היום שאחרי המיזוג: איגייאן איירליינס מתחדשת

לאחר שהשלימה את עסקת רכישת אולימפיק תפעיל חברת התעופה היוונית במתכונתה החדשה 15 קווי טיסה בינלאומיים. בין היעדים: מרסיי, ציריך וקופנהאגן. תעריפי הכרטיסים יוזלו משמעותית

| |

יוצאים לדרך חדשה. חברת אייגייאן איירליינס ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים חגיגית היום (רביעי) לציון סיכום עסקת רכישת חברת אולימפיק.

במהלך האירוע החגיגי שנערך באתונה הודיעו מנהלי החברה כי בטווח של 6-14 חודשים ימוזגו ציי המטוסים של שתי החברות לצי אחד משופר הצפוי לשפר משמעותית את הקשר האווירי בין יוון לעולם הרחב. עוד נמסר על הוזלת תעריפי כרטיסי הטיסה באופן משמעותי לתעריף אחד החל מ-24 אירו מיעדים שונים לאתונה.

אולם החידוש המרכזי ממנו צפויים להנות עשרות אלפי נוסעי החברה כבר בשנה הבאה טמון בהוספת 15 קווי טיסה ליעדים בינלאומיים חדשים, ביניהם בירמינגהאם, מרסיי, ציריך, קופנהאגן, ערים בסקנדינביה וסלובניה.

באייגייאן איירליינס חוזים כי במהלך 2014 יורחב משמעותית היקף הטיסות אותן היא מפעילה לפריסה של כ-250 מתוכם 205 קווים בינלאומיים והיתרה לצורך טיסות פנים ארציות.

"אנו חשים מחוייבות עמוקה לכלכלה היוונית בכלל ולתיירות המדינה בפרט וממנה לקהל הנוסעים של שתי החברות", הבהירו בהנהלת החברה במסיבת העיתונאים. לנו נותר רק לאחל הצלחה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: