רויאל ג'ורדניאן הראשונה במזה"ת שתספק שירותי אינטרנט וטלפונים סלולאריים בטיסה
נוסעי רויאל ג'ורדניאן יוכלו להשתמש בטלפונים הסלולאריים האישיים שלהם במהלך הטיסה, החל מגובה 3000 מטרים, כמו כן לשלוח כמות בלתי מוגבלת של הודעות SMS ודואר אלקטרוני, ועד 11 שיחות קוליות בו זמנית.
חברת רויאל ג'ורדניאן וחברת OnAir חתמו על הסכם לאספקת שירותי אינטרנט ושיחות סלולאריות בטיסות החברה. השירותים כוללים אפשרות לשליחת וקבלת דואר אלקטרוני, הודעות טקסט ושיחות קוליות. בזאת תהיה חברת רויאל ג'ורדניאן החברה הראשונה במזרח התיכון אשר תעניק שירותים כאלו.
בשלב הראשון תותקן המערכת בשני מטוסי איירבוס A319 שיצטרפו לצי החברה בחודשים פברואר ומרץ הקרובים. השלב השני יכלול הטמעה של המערכת במטוסי החברה הקיימים ממשפחת איירבוס A320. המערכת קיבלה את אישור סוכנות בטיחות הטיסה האירופאית לכך שמערכת חברת OnAir והשימוש בטלפונים סלולאריים אינם מתנגשים או מפריעים למערכות המטוס ולבטיחות הטיסה.
נוסעי רויאל ג'ורדניאן יוכלו להשתמש בטלפונים הסלולאריים האישיים שלהם במהלך הטיסה, החל מגובה 3000 מטרים בעוד במהלך המראה או נחיתה השירות לא יהיה פעיל. הנוסעים יוכלו לשלוח כמות בלתי מוגבלת של הודעות SMS ודואר אלקטרוני, ועד 11 שיחות קוליות בו זמנית.
יתרונה של המערכת הוא ביכולת של אנשי הצוות לכבות את השירות בכל עת, או להעבירו למצב "שקט" בו ניתן יהיה לשלוח ולקבל הודעות טקסט בלבד. מנכ"לית חברת רויאל ג'ורדניאן בישראל, דבורה ברוכשטיין, מציינת: "חברת רויאל ג'ורדניאן שמה לעצמה לעמוד בחזית תחום התיירות האלקטרונית, ומאפשרת לנוסעיה את האפשרויות להזמין טיסות, טיולים ולהנפיק כרטיסי טיסה באמצעות האינטרנט, יחד עם רישום מושבים במטוס וביצוע צ'ק אין ממחושב באמצעות מסופים ממוחשבים בשדה התעופה.
על כן, מתן שירותי תקשורת סלולאריים בטיסות, הוא שלב טבעי נוסף המאשר לנוסעים להמשיך עם תוכניות הנסיעה שלהם ובמקביל לשמור על קשר עם עמיתיהם, חבריהם ובני משפחותיהם באותו אופן כמו על הקרקע".