אא

אוקטובר בסימן חיובי: עלייה מרשימה בתנועת הנוסעים הבינ"ל - אל על מזנקת

על פי דו"ח רשות שדות התעופה שיצא הבוקר טורקיש אירליינס ממשיכה לזנק ב-35.5%. עליות מרשימות גם לבריטיש איירווייס ואוקראין אינטרנשיונל. ירידות חדות לאיבריה, ארקיע וישראייר

| |

סיבה לאופטימיות. חודש אוקטובר האיר פנים למרבית חברות התעופה בנתב"ג, כך עולה הבוקר (שני) מדו"ח רשות שדות התעופה המסכם את תנועת הנוסעים והטיסות בשדה במהלך החודש שחלף.

תנועת הנוסעים הבינלאומית שנמדדה בדו"ח נסקה ב-6%, כאשר במקביל גם אל על רשמה עלייה מצויינת של 10% במספר הנוסעים בטיסותיה בהשוואה לחודש המקביל אשתקד. 

בין החברות המזנקות בהתייחס לכמות הנוסעים ניתן למנות גם את אוקראין אינטרנשיונל שרשמה עלייה מפלצתית של 178%, איזי ג'ט (80%+), אייר פראנס (34%+), בריטיש איירווייס (10%+), יונייטד איירליינס (10%+) ואירופלוט (5%+).

מאידך רשמו מספר חברות ירידות חדות במהלך החודש. איבריה צנחה ב-40%, לופטהנזה ב-13% ואייר ברלין ב-8%. גם ישראייר וארקיע נמנות בצד המאוכזב בהתייחס לאוקטובר עם ירידות חדות (48%-, 21%- בהתאמה). אולם, בסיכום כולל של הישגי חברות התעופה הישראליות, הסתכמה תנועת הנוסעים הישראלית בעלייה חיובית של כ-3% (2.92%+).

עוד נמסר בדו"ח כי היעד שזכה לתואר הנחשק ביותר עבור הישראלים והנוסעים הזרים בנתב"ג היה פאריס שרשמה עלייה של 17% שהסתכמה בסך נוסעים כולל של 74,121 בני אדם. עוד ברשימה: שדה התעופה קנדי בניו יורק (7.4%+, 59,103 נוסעים). גם טורקיה ממשיכה לצבור תאוצה בעיקר בזכות הצלחתה של טורקיש איירליינס (33.4%+, 58,478 נוסעים). יעד נוסף שמוכיח את חזרתם של הישראלים לטורקיה הוא אנטליה שרשמה גידול מפלצתי של 180% (36,867 נוסעים). 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: