אא

שקדי תוקף: תמיכה לא מובנת של ישראל בחברות התעופה הטורקיות

מנכ"ל אל על קובל בדבריו לרגל פרסום הדוח הרבעוני של החברה כי החברות הישראליות מנועות מלהתחרות בקווים לטורקיה וכן את הצלחתן של פעולות עסקיות שתוצאותיהן באות לידי ביטוי בדוח

| |

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, תוקף את מדינת ישראל על רקע הגידול בפעילות חברת טורקיש איירליינס בישראל, שהפכה להיות חברת התעופה הזרה הגדולה ביותר הפועלת כאן.

שקדי אמר היום בנושא: "הגידול הדרמטי בפעילותן של חברות התעופה הטורקיות לישראל וממנה, אשר מהווה למעשה תמיכה לא מובנת של מדינת ישראל בהתרחבותן הבינלאומית של חברות התעופה הטורקיות על חשבונן של חברות התעופה הישראליות אשר נמנע מהן לטוס לטורקיה".

שקדי ממשיך ותוקף: "חברות התעופה הטורקיות זכאיות לכ-126 קטעי טיסה שבועיים לעומת 0 קטעי טיסה המבוצעים על ידי כל חברות התעופה הישראליות. נתון מדהים, לכל הדעות, אשר מדינת ישראל נדרשת לטפל ולמנוע את התממשותו, זהו המינימום המתבקש ממדינה המכבדת את עצמה, אך הדבר אינו מתבצע. אל על פנתה לראש הממשלה ולשר התחבורה, על מנת שינחו באופן ברור וחד משמעי את הגורמים הרלוונטיים לפעול מיידית למתן אפשרות הוגנת לחברות התעופה הישראליות להתחרות בתנאים שווים".

על התוצאות הכספיות של החברה אומר שקדי כי: "החברה מציגה ברבעון השלישי של 2013 רווח שיא. התוצאות הטובות קשורות להבשלתם של מהלכים עסקיים ופעולות בהן נקטנו בתחומים השונים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: