אא

הוסרו המחסומים: אושר המיזוג בין אמריקן איירליינס ויו.אס איירוויס

משרד המשפטים האמריקני הצליח להגיע להבנות עם חברות התעופה והסיר את התנגדותו מהליך המיזוג. מנכ"ל אמריקן איירליינס: "זהו הפיתרון המושכל והנכון"

| |

נוסדה חברת התעופה הגדולה בעולם.

 לאחר שלושה חודשים של התכתשויות ומחסומים שהוצבו כנגד הליך המיזוג בין חברות התעופה אמריקן אירליינס ויו.אס איירוויס, הסיר לפנות בוקר (רביעי) משרד המשפטים בארה"ב את התנגדותו לאחר הגעה להבנות עם חברות התעופה.

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון החליט המשרד לקרוא תיגר כנגד ההליך בטענה שהאיחוד עלול להפר את חוקי ההגבלים העסקייים, למנוע תחרות בשוק התעופה האווירי ואף לגרום לעליית מחירי הטיסות, זאת חרף הסכמתה של הנציבות האירופית. בנוסף בקשתו הראשונית של משרד המשפטים נועדה לדחות את הדיון בנושא עד לחודש מארס 2014, מה שכאמור לא קרה בסופו של יום.

על כל פנים, נדמה כי גם במשרד המשפטים האמריקני הבינו כי עליהם לרדת מן העץ עליו טיפסו, כאשר הציפייה מחברת התעופה החדשה (מומחים גורסים כי תהפוך לחברת התעופה הגדולה בעולם).

מי שהספיק להתייחס לידיעה המרעישה אך במקביל היטיב לשמור את על רגליו על הקרקע היה מנכ"ל אמריקן איירליינס, תומאס הורטון שסיפר. "אני לא חושב שההסכם שהגיעו אליו שונה מהתחזיות המוקדמות שלנו. אני בהחלט שמח על השגת הפיתרון המושכל והנכון הזה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: