אא

"מעוניינים להרחיב את פעילותנו בקו וינה-ת"א "

בלעדי ל-"פספורטניוז". מנהל המכירות הבינלאומי של אוסטריאן איירליינס, סטפן לינהארט השוהה בארץ במסגרת אירוע היובל לפעילות החברה בישראל, התייחס לתוכניות החברה בעתיד ועל הוספת קווים חדשים. אמש נערך אירוע אקסקלוסיבי במלון מונטיפיורי בת"א בהשתתפות בכירים מענף הנסיעות

|| ||

חגיגה אוסטרית בישראל. סטפן לינהארט, מנהל המכירות של חברת התעופה אוסטריאן איירליינס השוהה בארץ במסגרת אירוע היובל לפעילות החברה בישראל התפנה מהלו"ז הצפוף בו הוא מצוי והספיק להעניק ראיון בלעדי עבור "פספורטניוז" לרגל המאורע החגיגי.

"אני מאוד נרגש להיות כאן", סיפר בפתח דבריו בראיון שנערך עימו במלון הבוטיק מונטיפיורי בתל אביב בו נערך גם האירוע המושקע .

"אנחנו משלימים היום היסטוריה בת 50 שנה מאז נחתה הטיסה הראשונה שלנו בישראל. מאז ועד היום רואה אוסטריאן איירליינס בשוק הישראלי כאחד השווקים החשובים ביותר עבורה ולא בכדי מעניקה 14 טיסות שבועיות (2 יומיות) בקו המחבר בין וינה לתל אביב. זה מעיד על החוזק והאמונה שלנו בישראלים".

בחודשים האחרונים השלימה החברת מסכת שיפורים וחידושים הכוללים הכנסת מערכת בידור מתקדמת למטוסיה, שדרוג המושבים במחלקות התיירים והעסקים לצד הגדלת תדירות הטיסות החל מקיץ 2014 ליעדים שונים בארה"ב (שיקאגו ו-וושינגטון). "אנחנו נמצאים בעשייה מתמדת שנועדה להפוך את חווית הטיסה של כל מי שבוחר לטוס באוסטריאן איירליינס למושלמת. הליך הטיסה ידוע ככזה שהרבה אנשים לא נהנים ממנו, במיוחד לאחר ההמתנה בטרמינלים והבידוק הביטחוני. המטרה מבחינתנו היא ברגע שהנוסעים עולים על המטוס להעביר עבורם את השעות עד להגעתם אל מעוז חפצם בצורה המיטבית ובכך לגרום להם לחזור ולטוס עימנו פעמים נוספות".

עוד התייחס לינהארט לנתוני הרווח עבור החברה השנה לפיהם עד חודש ספטמבר רשמה אוסטריאן רווח תפעולי של 90.4 מיליון אירו ולראשונה מזה 2007 תצליח לסיים את השנה רווחית. "זוהי בשורה נהדרת עבורנו ותוצאה של עבודה קשה ומפרכת", סיפר בהתרגשות. "עשינו שיעורי בית השנה ובאמצעות תוכנית מקיפה שכללה הצעת מחירים אטרקטיביים לנוסעים והוספת חידושים, אני בהחלט גאה לומר שאנחנו נמצאים היום בכיוון הנכון. המטרה כעת תהיה להמשיך ולשמור על יציבות כלכלית לאורך זמן וכמובן להגדיל את הרווחים".

כיצד תשפיע עליכם רפורמת השמיים הפתוחים. האם יש סיכוי לראות אתכם משיקים מספר מטוסים לטובת טיסות לואו קוסט?

"צר לי לאכזב אותך, אבל זה לא יקרה. אוסטריאן איירליינס חרטה על דגלה את היותה חברת בוטיק אקסקלוסיבית וכזו אשר דואגת לנוסע עד לפרטים הכי קטנים. אנחנו לא מעוניינים במיתוג שכזה עבורנו, מה גם שהמחירים שלנו אטרקטיביים וזולים מאוד בהשוואה לחברות המתחרות בנו. כך למשל טיסה כיום בקו תל-אביב - וינה תעלה בסביבות 250 אירו לשני הכיוונים. האמן לי, המחיר עושה את שלו, לאו דווקא בחברות לואו קוסט".

האם שקלתם להרחיב את פעילותכם בישראל?

"חד משמעית. מדובר בסוגייה שעולה השכם וערב בהנהלת החברה מזה תקופה. לאור הרווחיות והעובדה שבמשך 50 שנות פעילות הקו חלפו בו למעלה מ-8 מיליון נוסעים, נהיה שמחים לאפשר הן לנוסעים הישראלים והאוסטריים אפשרות לתדירות גבוהה יותר בהגעה לשני היעדים. אני יכול לגלות שכרגע הכדור בידיים של הממשלה שצריכה לאשר לנו זאת. ברגע שהבירוקרטיה תסתיים, נקווה תל אביב ווינה יוכלו ליהנות לפחות מעוד טיסה שבועית בקו ביניהן".

כיצד תיראה אוסטריאן איירליינס בעוד 5 שנים?

"כמו שכבר הזכרתי, אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך חיובי ובריא שהוביל אותנו לראשונה מזה שש שנים לרווחים. המטרה תהיה מעבר לפן הכלכלי להגדיל את כמות הנוסעים שייבחרו אוסטריאן איירליינס ולהפוך את חווית הטיסה עבורם למיטבית ומהנה, בדיוק כמו המוטו שלנו: "טוס בשביל לחייך" (Fly for smile).

 
לינהארט וקרסטן צ'אנג. אוסטריאן רווחית לראשונה מ-2007

אמש (רביעי) המשיכה משלחת אוסטריאן אירליינס בישראל המונה לצד לינהארט גם את מנהל קבוצת לופטהנזה בישראל והמזרח התיכון, קרסטן צ'אנג (עובר בסוף השנה לדובאי לנהל את פעילות החברה במדינות המפרץ) וסגן נשיא לופטהנזה האחראי על איזור המזרח התיכון ואפריקה, כרסטן שפר, לקוקטייל חגיגי במתחם מלון מונטיפיורי שבתל אביב ובהשתתפות בכירי סוכני הנסיעות וענף התעופה בישראל.

לינהארט המשיך לרגש גם הפעם כשהעניק פרס מפעל חיים למנהל החברה האגדי במשך ארבעה עשורים, אלי מסר על תרומתו לענף התעופה הישראלי. "תודה על כל מה שתרמת למען החברה. אוסטריאן אירליינס מזוהה איתך בכל מקום", הוסיף. בנוסף הודה לינהארט לסוכנים על עשרות שנים של שיתוף פעולה עם אוסטריאן והביע את תקוותו לראותם גם בעתיד. 



בתמונה העליונה: יהודה זפרני (משנה למנכ"ל אופיר טורס) עם הסוכנות הוותיקות דורית ויימן ונאווה רוטברד; בתמונה התחתונה: אלי מסר ויהודה זפרני 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: