אא

אימפריית תעופה: פליי-דובאי רכשה כ-100 מטוסי בואינג

חברת התעופה מהמפרץ הפרסי השלימה את ההזמנה הגדולה ביותר אי פעם עבור ענקית יצרנית המטוסים בהתייחס למטוסים צרי גוף. היקף העסקה: 11.4 מיליארד דולר

| |

העתיד כבר כאן. יצרנית המטוסים בואינג מדווחת השבוע עם פתיחת הסלון האווירי מדובאי על הזמנה חסרת תקדים והגדולה בתולדותיה עבור מטוסים צרי גוף מדגם 737-MAX. הלקוחה: חברת התעופה פליי דובאי (Flydubay) שהזמינה למעלה מ-100 מטוסים (111 ליתר דיוק) בהיקף כולל של 11.4 מיליארד דולר.

יושב ראש חברת התעופה פליי-דובאי , שייח' אחמד בן סעיד, סיפר בראיונות לכלי תקשורת מקומיים במפרץ כי "ביצועי ה-737 הם מהטובים ביותר בשוק המטוסים צרי הגוף. ההזמנה לרכישת 111 מטוסי בואינג 737 תבטיח כי החברה ממוצבת היטב לצורך המשך קיבוע סטנדרטים חדשים בתעשיית התעופה האזרחית ולתמיכה בפיתוח כלכלי של איחוד האמירויות".

גורמים בבואינג מדווחים כי מטוס ה-MAX 737 מקנה ללקוחות החברה חיסכון חסר תקדים בצריכת דלק לצד יעילות מושבים הגבוהה ב-8% לעומת המתחרים העתידיים, כך לטענתם. 

טיסת המבחן הראשונה של המטוס מתוכננת ל-2016 ומסירתם הראשונית ללקוחות תתבצע במהלך 2017. עד עתה מדווחים בבואינג על הזמנות של למעלה מ-1600 מטוסי 737 MAX.

במקביל הודיעה בואינג על קבלת הזמנה בהיקף של 25.2 מיליארד דולר מחברת התעופה אתיחד לרכישת 56 מטוסים רחבי גוף (26 מטוסי 777X ו-30 מטוסי דרימליינר 787-10).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: