אא

ארקיע מתחדשת: תרכוש שני מטוסים חדשים

חברת התעופה שבבעלות האחים נקש הודיעה היום כי במסגרת הסכם קיבוצי חדש שנחתם עם עובדי החברה יעובה צי מטוסיה כבר בינואר הקרוב. השלל הטרי: מטוס אמברייר ומטוס סילוני נוסף שטרם נחשף

| |

עידן חדש בארקיע. הנהלת חברת התעופה הישראלית בראשות האחים נקש חתמה הבוקר (שני) על הסכם קיבוצי ואסטרטגי עם ועד עובדי החברה. המשמעות: הנחת תשתית להתרחבות החברה, הגברת שיתוף הפעולה בין הצדדים ויצירת "שקט תעשייתי להמשך פעילות סדירה, כך על פי גורמים בחברה.

במסגרת ההסכם החליטו השותפים על הגדלת צי מטוסי החברה שיקרום עור וגידים כבר בינואר הקרוב (2014) עם הוספת מטוס אמברייר ובו 110 מושבים שיפעל לחיזוק הפעילות הפנים ארצית והבינלאומית של ארקיע. בחודשי הקיץ צפוי להתווסף לצי החברה מטוס סילוני נוסף שזהותו טרם נחשפה.

בכך מצטרפת ההחלטה על עיבוי צי המטוסים להחלטת האחים נקש לפני כשנה לפיה ירכשו ארבעה מטוסי איירבוס חדשים מדגם NEO-321.

כאמור ההודעה על ההצטיידות במטוסים החדשים נערכה כחלק מההסכם הקיבוצי בין ההנהלה לועד העובדים אשר נועד להסדיר את יחסי העבודה בין הצדדים בשנים הקרובות.

מיד לאחר החתימה על ההסכם התייחס יו"ר ארקיע, אבי נקש למאורע והכריז. "קבוצת נקש רואה בארקיע נכס אסטרטגי עסקי לפעילותה בישראל. בכוונתנו להמשיך ולחזק את החברה כחברת תעופה ותיירות מובילה בישראל".

מנגד גם יו"ר תאגיד עובדי ארקיע, הפרופסור ירון זליכה הצהיר כי "ההסכם מהווה דוגמה לדרך הראויה בתחום יחסי העבודה במשק וממחיש את הפוטנציאל הרב הטמון בשותפות עיסקית בין עובדים לבעלים המחזקת הן את החברה והן את העובדים".

מועד עובדי ארקיע נמסר בנוסף. "לאחר שנתיים של משא ומתן ארוך ומתיש הגענו להסכם מקיף באשר לפיתוחה של החברה באשר להסדר מעמדם של העובדים בחברה. ההסכם שנחתם אמור לתת מענה להיערכותה של חברת ארקיע לנושא "השמים הפתוחים" ולאתגרים הצפויים בעתיד".

נכון להיום כולל צי החברה שני מטוסי בואינג 757-300, מטוס אמבראייר 195 ו-5 מטוסי ATR-72.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: