אא

עידן חדש באל על: נחשף מותג הלואו קוסט החדש

כפי שפורסם לראשונה ב-"פספורטניוז" הציגה הבוקר אל על לראשונה את מתכונת הלואו קוסט החדשה "UP" שתטוס לחמישה יעדים החל מסוף מארס 2014 לחמישה יעדים: ברלין, פראג, בודפשט, קייב ולרנקה. המחירים: החל מ-69 דולר לכיוון. מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי: "יום בשורה לתעופה הישראלית"

| |

עידן חדש בתעופה הישראלית. חברת אל על השיקה הבוקר (שלישי) במסגרת אירוע חגיגי שהתקיים בבית העיתונאים שבתל אביב את מותג הלואו קוסט החדש של החברה "UP" שנועד להתחרות בחברות הלואו קוסט הזרות שהחלו בחודש שעבר להפעיל טיסות במחירים אטרקטיביים למגוון יעדים באירופה מטרמינל 1 שבנתב"ג.

מותג הלואו קוסט החדש ימנה בשלב ראשון חמישה מטוסי בואינג 737-800 בשתי מחלקות טיסה (תיירים פלוס ותיירים) ויטוס כפי שפורסם לראשונה ב-"פספורטניוז" לחמישה יעדים: ברלין, פראג, בודפשט, קייב ולרנקה במחירים שינועו החל מ-69 דולר לכיוון בתקופת האביב ו-99 דולר בתקופת הקיץ. על פי התחזית יפעלו עד 11 טיסות בשבוע לכל יעד ועד 50 טיסות שבועיות במתכונת הלואו קוסט.

במהלך מסיבת העיתונאים מתח שקדי ביקורת על שר התחבורה, ישראל כץ, ודרש ממנו להכריז על מתן אפשרות לטיסות "UP" דרך טרמינל 1, להן זוכות חברות זרות כמו איזי ג'ט ו-וויז אייר. "חשוב שטרמינל 1 יהיה פתוח וזמין לחברה הישראלית בדיוק כמו יתר החברות"', הבהיר. "ניתן קרדיט למי שצריך להחליט על עניין זה. חשוב להבהיר שאנחנו לא חוששים מתחרות, אלא להיפך, אבל במקביל מבקשים שאותה תחרות תהיה הוגנת בתנאים שווים".

בהנהלת החברה הכריזו במקביל כי בעתיד הכוונה תהיה להרחיב את מכסת היעדים של המותג החדש, אך זו במקביל תישאר רק בתוך יבשת אירופה. "זהו שלב ראשון בתהליך ארוך שבו יהפוך מותג "UP" למותג מנצח ובעל משמעות עצומה על שוק התעופה הישראלי וכזה שיאפשר לנו להתמודד עם רפורמת השמים הפתוחים".

בנוסף התייחס שקדי להשפעה על אפשרות הזמנת טיסות המותג דרך אתר אינטרנט חדש שיושק בתקופה הקרובה והשפעתם על סוכני הנסיעות. "אל לסוכנים לחשוש. מאז ומתמיד אנחנו דואגים לשתף פעולה באופן קבוע עם סוכני הנסיעות וכך ימשך גם עם מותג "UP". בקרוב נודיע על אפשרות הזמנת הכרטיסים גם דרך הסוכנים. הם יהוו חלק נפרד מהליך הזמנות הכרטיסים".

גם לנושא הדת התייחס שקדי במהלך מסיבת העיתונאים כשהוסיף כי החברה לא תחרוג ממנהגה ולא תפעיל את טיסות הלואו קוסט בשבת. "כחלק מהאני מאמין של חברת אל על, לא נטוס בשבת. נקודה".


שקדי חונך את מותג הלואו קוסט החדש "UP"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: